מנכ"ל משרד התרבות והספורט ביקר במרכזי הספורט בעפולה 

מנכ"ל משרד התרבות והספורט רז פרויליך ביקר בעפולה עם צוות משרדו והתרשם משני מרכזי הספורט המרכזיים בעפולה עילית ובמתחם החדש ע"ש "בגין"

ראש העיר אבי אלקבץ אירח את מנכ"ל משרד התרבות והספורט רז פרויליך, ראש מינהל הספורט עופר בוסתן לו זה ביקור ביתי וצמרת לשכת המנכ"ל. הביקור החל בקריית הספורט "בגין" שם התרשמו המנכ"ל וצוותו מהקומפלקס החדיש שבנייתו החלה לפני כשנה והסתיימה לאחרונה וכולל בין היתר אצטדיון כדורגל רשמי, אולם ספורט חדיש עם יציע של 250 מקומות ישיבה, מגרש שחב"ק (שחקן בקהילה) הפתוח לקהילה, ומגרש משולב.
החלק השני של הביקור נגע בתרבות ואמנות כאשר מנהל אגף תרבות יניב בוגנים ומנכ"ל "שחקים" דניאל בן אירחו את המנכ"ל וצוות לשכתו בהיכל התרבות וגלריה לאמנות שם שוחחו על מתווה "התו ירוק" ועל היותה של עפולה כעיר הראשונה שאימצה אותו ואירחה שני מופעים של הקומיקאי נדב אבוקסיס כבר ביום הראשון לפתיחת עולם התרבות.
את הסיור נעל המנכ"ל בקריית הספורט בעפולה עילית שם התרשם מה"סוכריה" וממגרשי הטניס הקהילתיים הפתוחים בחינם לציבור שנחנכו במהלך השנה האחרונה.
בסיום המפגש ציין מנהל אגף הספורט שלומי אלבז את הבנייה המאסיבית של מתקני ספורט לצד התמורות האדירות שחלו בתחומי הספורט והתרבות הודות לראש העיר אבי אלקבץ שהנושאים הללו קרובים לליבו והציג את התכניות העתידיות הכוללות הקמת מתקנים ספורט נוספים והרחבת פעילות הספורט המקצועית, התחרותית והעממית בעפולה בשנים הבאות.