מנהיגי המחר של מגדל העמק

150 סטודנטים אשר לוקחים חלק בתוכניות מנהיגות של הרשות קיבלו מלגה בסך 10,000 ₪ ובסה"כ 1,500,000 ₪ ונהנו מהרצאה מעוררת השראה ואף מצחיקה של השחקן, הקומיקאי והסטנדאפיסט משה אשכנזי

הסטודנטים והסטודנטיות של מגדל העמק בטקס המלגות. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

האגף לפיתוח ההון האנושי צעירים בעיריית מגדל העמק קיים לאחרונה מפגש מחצית ל-150 סטודנטים וסטודנטיות חברי תוכניות המנהיגות העירונית. הסטודנטים שתורמים 140 שעות שנתיות, כ-חמש שעות כל שבוע, ומשתלבים בעשייה הענפה בעיר בתחומים רבים ומגוונים, קיבלו מלגה בסך 10,000 ₪ ובסה"כ 1,500,000 מלגות.
תוכניות המנהיגות הם תוצר של שותפות עומק וגיוס הרשות מול "מפעל הפיס" ושותפים רבים ונפלאים כגון מ"מזרח שמש", "פנים אל פנים", "שוות", "שער שוויון" סלע ומוסדות האקדמיה.
ליאורה אדרי מנהלת האגף אמרה: "כחלק מההבנה שלנו שהסטודנטים היום הם מנהיגי המחר פתחנו תוכניות מנהיגות שונות ומגוונות המכשירות את הצעירים בתחומי הנהגה שונים, למשל תוכנית "שוות" מכשירה נשים בנושא קידום שוויון מגדרי ומנהיגות נשים. הסטודנטיות מקבלות כלים לחיים ולצד זה חונכות נערות צעירות ומחדירות בהן מוטיבציה ואמונה שהשמיים עבור נשים אינם הגבול. הסטודנטים והסטודנטיות שלצד הלימודים נחשפים לעשייה העירונית, מעורבים בעשייה, מחזקים ואף משפרים חווים את העיר, מכירים וכולי תקווה שבהמשך ישתלבו בעשייה בסיום לימודיהם האקדמיים. אני גאה בתוכניות שהבאנו לעיר ואף נמשיך ונרחיב כל שנה".
את תוכניות המנהיגות במרכז לפיתוח ההון האנושי – צעירים מובילות עו"ד פאולה קרסנופולסקי ביטון – רכזת השכלה גבוהה שקיבלה בערב זה את אות עובדת מצטיינת על עשייתה המקצועית המעוררת השראה בנימוקים לקבלת הפרס נאמר כי פאולה במקצועיות רבה, תוך חשיבה מתמדת ומתפתחת יוזמת הרצאות, סדנאות, ימיי עיון, ערבי מידע, מחברת חיבור ותמיד רוצה עוד ועוד מלגות עבור הסטודנטים לצד ליווי אישי ומעמיק של כל צעיר וצעירה לפני הלימודים, במהלך הלימודים, עד לסיומם ופעמים רבות גם אחרי.
ראש העיר אלי ברדה סיכם: "אני מברך את עו"ד פאולה קרסנופולסקי ביטון על זכייתה באות עובדת מצטיינת. היא אכן ראויה על עשייה משמעותית לקידום ההשכלה הגבוהה במגדל העמק תוך פיתוח מענים ושירותים מגוונים בתחום לצעירי העיר. מאחל לסטודנטים הצלחה בלימודים".