מליחי: “ביבי ימשיך לכהן כראש ממשלת ישראל עוד שנים רבות"

שלמה מליחי, ממלא מקום ראש העיר עפולה יצא השבוע בגילוי תמיכה חד משמעי בראש הממשלה בנימין נתניהו שנחשב למקורב אליו מאוד. "יש גורמי אכיפה ושיפוט והגיע הזמן לתת להם לעשות את העבודה", אמר מליחי השבוע. צילום: ארכיון

בשבועות האחרונים תופסות הפרשות של בנימין נתניהו מקום נרחב בסדר היום הציבורי והתקשורתי. קולות התמיכה מצד הימין מול הביקורת של השמאל משסעות את החברה הישראלית ובאים לידי ביטוי השכם וערב בעיקר ברשתות החברתיות, בפוסטים נוקבים שמדרדרים לא פעם לעימותים וירטואליים חריפים. אחד התומכים הנלהבים של ראש הממשלה נתניהו הוא שלמה מליחי, ממלא מקום ראש העיר שנחשב למקורבו. ביבי ביקר בעבר מספר פעמים בביתו של מליחי בעפולה עלית והוא מחשיב אותו כחבר אישי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


השבוע יצא מליחי בגילוי תמיכה בנתניהו ואמר: “אני רואה ומרגיש את האווירה סביב נתניהו וזה נראה לי לא פעם הזוי. עיתונאים ואנשי דעה יוצאים כל יום עם עוד הודעה מתוזמרת בסגנון דומה ולאט לאט מבינים שבפועל התמונה שונה. ישראל מתהדרת בביטוי הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, אבל לפי מה שרואים עכשיו הביטוי הזה לא ממש עומד במבחן המציאות. לא ייתכן שיחרצו את דינו של ביבי בכותרת בעיתונים היומיים או במהדורות החדשות של הערוצים המובילים בישראל. אם יש עבירות הן צריכות להיחקר לעומק, אבל מכאן ועד מה שקורה במדינה המרחק גדול. בשביל זה יש גורמי אכיפה ושיפוט והגיע הזמן לתת להם לעשות את העבודה. אני מצידי בטוח שעוד כמה חודשים נתעורר למציאות אחרת וביבי ימשיך לכהן כראש ממשלת ישראל ובמקביל יצעיד אותה להישגים רבים, כלכליים, חברתיים ומדיניים בדיוק כמו שהוא עושה בימים אלה. אני לא מסתפק באמירות הללו ושלחתי ללשכתו גם מכתב תמיכה במטרה לחזק את ידיו", סיכם מליחי.