"מלאך טהור ויפה שלי, גיבור של אבא"

אלרואי בן שטרית, בנו של רפי בן שטרית, ראש עיריית בית לשעבר נהרג בלחימה בדרום. "תודה על כל מה שהיית בשבילנו", נפרד ממנו אביו

העיר בית שאן אבלה וחפוית ראש עם מותו של החייל אלרואי בן שטרית, שנהרג במלחמה בדרום בעת היותו חייל ביחידת האיסוף הקרבי בבסיס נחל עוז.

אלרואי הוא בנו של רפי, ראש העיר לשעבר של עיריית בית שאן. קצת אחרי השעה שש בבוקר כתב אביו בדף הפייסבוק שלו הודעה מצמררת: "ה׳ נתן ה׳ לקח, יהי שם ה׳ מבורך מעתה ועד עולם. מלאך טהור ויפה שלי, גיבור של אבא. תודה על כל מה שהיית בשבילנו". בעיר בית שאן התקשו הבוקר להתמודד עם בשורת האיוב המרה והאסון שניחת על העיר ותושביה. "בשמי ובשם כל תושבי העיר, אני שולח מכאן חיבוק גדול להורים, חברי ראש העיר לשעבר וחבר המועצה רפי ולאמא איריס שכבר שלושה ימים נאחזים בתקווה שנגוזה הבוקר ולמשפחות בן שטרית ורביבו על האובדן הנוראי", אמר ראש העיר ז'קי לוי. חבריו של אלרואי, בני משפחתו וחבריו של רפי בן שטרית ניסו לתמוך בו ברגעים הקשים מכל. "נוח על משכבך ילד טהור ויפה", ספדו לו, "זה אובדן בלתי נתפס, קשה מנשוא. הייתה לנו תקווה שזה ייגמר אחרת. אלרואי היה מלאך טהור, גיבור ישראל. זו טרגדיה עבורנו והלב נשרף".