המכללה הטכנולוגית נוף הגליל: נותרו עדיין מספר מקומות ללימודי הנדסאים

שנת הלימודים בפתח ובמכללה הטכנולוגית נוף הגליל יוצאים בקריאה רגע לפני, להירשם ללימודי הנדסאי ומזכירים כי לחיילים משוחררים יש 90 אחוז מימון שכר הלימוד. צילום: דוברות המכללה

למכללה הטכנולוגית נוף הגליל מוניטין רב שנים ובימים אלה היא מציינת שלושים ושמונה שנות מקצועיות וחדשנות. רגע לפני פתיחת שנת הלימודים מזמינה מנכ"לית המכללה מרב ששון אמויאל את כל מי שמתלבט לקבל החלטה ולהגיע להירשם ללימודי הנדסאים, קיימים לימודי בוקר וערב בתחומי הנדסת תוכנה, הנדסת תעשייה וניהול, הנדסה אזרחית, הנדסת חשמל, הנדסת מכשור רפואי, אדריכלות ועיצוב פנים, הנדסת מכונות מכטרוניקה וגם מכינה טכנולוגית.
ההחלטה ללמוד לימודי הנדסאים היא בחירה במקצוע נדרש בשוק העבודה והטומן בחובו פרנסה טובה, בחירה שמאפשרת למי שכבר עובד, קרש קפיצה לקידום ולהתפתחות מקצועית.
"הנדסאים זו קריירה", אומרת מרב ומוסיפה כי במכללה עומד לרשות הסטודנטים צוות מרצים מיומן, מקצועי ואיכותי אשר נכון ללוות באופן אישי את הסטודנטים עד לקבלת הדיפלומה. "במכללה אנו מעניקים את מיטב החידושים, מכיתות חכמות דיגיטליות מתקדמות ועד למכשור מתקדם, תוך שיתוף פעולה עם מפעלים רבים המובילים בתחומם ועובדים עם המכללה. כמנהלת המכללה ברור לי כי יחס אישי, עוטף, מלווה ומדריך הוא ערובה למעטפת היוצרת אקלים ללמידה מיטבית המובילה להישגים. אני שבה וקוראת לכל מי שמהרהר ,זה זמן ההנדסאים, ממתינים לכם במכללה הטכנולוגית נוף הגליל".