מכוער: שחקנה של גלבוע גליל הותקף במשחק הניצחון בראשון לציון

מהומה רבתית אתמול על הפרקט ב"בית מכבי" בראשון לציון בסיום משחק הניצחון של הפועל גלבוע גליל מול ראשל"צ. אוהדים של הקבוצה המארחת תקפו את אור קורנליוס. במשחק עצמו גברו חניכיו של קפלן על ראשון בתוצאה 85 79 לאחר משחק מותח והפכפך. סשה קילייה ג'ונס הצטיין עם 23 נק',התעלות של בריסקר וקורנליוס ברגעי המאני טיים. צילום: רום קורנליוס

אירוע מכוער שלא נראה הרבה זמן במגרש הכדורסל נרשם אתמול במשחקה של גלבוע גליל מול ראשון לציון בחוץ. כאמור אמש נפגשו הפועל גלבוע גליל ומכבי ראשון לציון באולם "בית מכבי" בראשון לציון במסגרת מחזור 24 בליגת ווינר למשחק חשוב לשתי הקבוצות, גלבוע גליל שלוטשת עיניים לעבר מקום בפלייאוף, וראשון לציון האחרונה בטבלה שנלחמת על חייה כנגד הירידה.
בסיום משחק הניצחון של גלבוע גליל שהיה מותח וצמוד, תקפו מספר אוהדים של הכתומים את שחקנה של גלבוע אור קורנליוס ומספר אנשי הנהלה ביניהם מנכ"ל המועדון ארצי פרטי.
המשחק שהיה מאוזן ברבע הראשון והסתיים בתוצאה, 18:15 לכתומים מראשון לציון, הפך לחד צדדי ברבע שני עם ריצה גדולה של של גלבוע עם שלשות גדולות של חנוכי ונקודות של קילייה ג'ונס שהעלו את הקבוצה ליתרון של 18 נק'  – תוצאת מחצית 52 34.
ברבע השלישי ראשון  לציון עלתה בטירוף ומחקה את יתרון החקלאים ועלתה ליתרון כאשר 3 משחקני גלבוע נקלעו לבעיית 4 עבירות, פראנטס, קוק וקורנליוס. בסיום הרבע השלישי הייתה התוצאה 59:60 לגלבוע.
ברבע הרביעי גלבוע למרות ניסיונות ראשון להפוך את התוצאה ולפתוח פער מבטיח נכשל- גלבוע נשארה בתמונת המשחק עם סלים גדולים של קורנליוס, ולמרות שאיבדה את שני כוכביה פראנטס וקורנליוס שיצאו בחמש עברות, הצליחו שחקניו של קפלן להפגין המון אופי ולשמור על יתרונם עד לסיום בזכות סלים גדולים של בריסקר שצלף שלשה מדהימה בסמוך לחצי המגרש, ובאטל עם נקודות חשובות עד לניצחון חשוב שמקרב אותם למקום השמיני.
כאמור בסיום המשחק התפתחה מהומה גדולה לאחר שאוהדים מתוסכלים מהפסד קבוצתם תקפו את קורנליוס ורק לאחר כמחצית השעה נרגעו הרוחות.
בסיום המשחק הוציא מועדון גלבוע גליל התייחסות לאירועים החריגים בראשל"צ: "במשך לאירועים המכוערים שתרחשו בסיום משחק הניצחון על ראשון לציון: אנחנו בגלבוע גליל מגנים אלימות מכל סוג שהיא. לא ייתכן שמשחק שהוכרע על המגרש בצורה ספורטיבית יסתיים בכך שאוהדים יפרצו למגרש ויכו שחקנים. אנחנו פועלים מול גורמי המשטרה והאכיפה להגשת תלונה ולמיצוי הדין עם אותם פורעים. מאחלים המשך חג שמח וספורטיבי לכולם".
הפועל גלבוע גליל: קלעו לגלבוע גליל: סשה קילייה ג'ונס 24 נק', חנוכי 18 נק', בריסקר 13 נק', קורנליוס 11 נק', פראנטס, קוק ובאטל 6 נק' כ"א, סרור2 נק'. כן שותפו: מעיין וכלפון.