מירון: “קמפיין צביון העיר הוא ספין בחירות נואש של דמגוגים המנסים להפחיד את הציבור"

אחרי שהגיש מכתב התראה לראש העיר לשעבר אבי אלקבץ, ראש העיר יצחק מירון אומר: “מנסים לקושש כך כמה קולות מצביעים. הציבור חכם הרבה יותר ממה שהם חושבים"

הבחירות בעפולה מתלהטות ונראה כי סוגיית צביון העיר תופסת בה מקום מרכזי, בייחוד אחרי פיגוע הדקירה במרכז העיר וסערת דירת המריבה ברובע יזרעאל. ביטוי לרגישות הנושא ניתן לראות השכם וערב בפוסטים רבים ברשת החברתית פייסבוק.
ראש העיר יצחק מירון התייחס היום לנושא בקיר הפייסבוק שלו בו הוא כתב: “קמפיין "צביון העיר", המתגלגל פתאום, ערב הבחירות, אינו אלא ספין בחירות נואש של מספר דמגוגים, המנסים להטעות ובעיקר להפחיד את הציבור ועל הדרך, לקושש עוד כמה קולות מצביעים. זה לא יעזור להם ולא משם תבוא ישועתם. הציבור חכם הרבה יותר ממה שהם חושבים. הציבור רואה שעפולה, היא כיום, יותר מתמיד, עיר גדולה, המתחזקת ומתפתחת מיום ליום ובקצב חסר תקדים.
הציבור גם רואה שצביונה של עפולה, ואורח החיים בה, נותרו כפי שהיו בעבר, לא השתנו, והם אינם משתנים כלל, גם כיום, בשום אופן וצורה. מיותר לומר, שככל שהדברים תלויים בי, אני עושה ואמשיך לעשות כל שניתן, כראש העיר, כדי שצביון העיר, לא ישתנה גם בעתיד. אני ממשיך להתרכז בבניית ופיתוח העיר שלנו, להתגאות בה ובעיקר בקהילה החייה בה", סיכם מירון.