מינוי בכיר במרכז הרפואי העמק: ד"ר ענאן עבאסי מונה לסגן מנהל

ד"ר עבאסי הוא בוגר המחזור הראשון של התכנית היוקרתית "ענבר" לעתודה ניהולית במערכת הבריאות, ובשנים האחרונות מכהן גם כחבר בוועדת ההיגוי של משרד הבריאות לתכנון אסטרטגי לצמצום אי שוויון בבריאות. צילום: אנצ'ו גוש

ד"ר ענאן עבאסי מונה לסגן מנהל המרכז הרפואי העמק מקבוצת כללית. המינוי יכנס לתוקף בתקופה הקרובה.
ד"ר עבאסי, מומחה ברפואת עיניים ובמנהל רפואי, הוא בוגר בית הספר לרפואה בטכניון בחיפה. בעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת תל אביב, ובעל תואר שני נוסף במדעים (MSc) בגנטיקה מולקולרית מהטכניון.
הוא החל את דרכו במערכת הבריאות ב-2003 כסטאז'ר בבית החולים רמב"ם בחיפה. הוא התמחה ברפואת עיניים ובמחלות גנטיות של העיניים בבית החולים בני ציון בחיפה. ב-2012 מונה למנהל מחלקת העיניים בבית החולים הצרפתי בנצרת ומאז 2016 הוא מכהן בתפקידי ניהול בכירים בבית החולים זיו בצפת – כסגן מנהל בית החולים ואף כיהן כמנהל בפועל למשך קרוב לשנה.
ד"ר עבאסי הוא בוגר המחזור הראשון של התכנית היוקרתית "ענבר" לעתודה ניהולית במערכת הבריאות, ובשנים האחרונות מכהן גם כחבר בוועדת ההיגוי של משרד הבריאות לתכנון אסטרטגי לצמצום אי שוויון בבריאות.
ד"ר מאור ממן, מנהל המרכז הרפואי העמק: אני שמח וגאה לצרף את ד"ר ענאן עבאסי אל צוות ההנהלה הבכיר במרכז הרפואי העמק. ד"ר עבאסי הוא רופא ומנהל מוכשר, מנוסה ורב זכויות ואני משוכנע שהוא יהווה מנוף משמעותי בתנופת הפיתוח והצמיחה ובקידום הרפואה במרכז הרפואי העמק לטובת תושבי הצפון.