"מטופלי מחוז צפון של הכללית יודעים שעלינו אפשר לסמוך בחירום"

לאור המצב הביטחוני בגבול הצפוני, נערך תרגיל בהובלתו של ד"ר מרדכי דיין, מנהל מחוז צפון בכללית. צילום: כללית

מתחילת המלחמה, צוותי מחוז צפון בכללית מטפלים במפונים מכל הקופות שהגיעו לאזור הצפון, לאור המציאות הביטחונית בגבול הצפוני. לאחרונה נערך תרגיל בהובלתו של ד"ר מרדכי דיין, מנהל מחוז צפון בכללית, ובו תרגלו הצוותים הסלמה של המצב הביטחוני.
"יממה לאחר תחילת המלחמה זיהינו והתחלנו לטפל בצרכים הרפואיים של המפונים במלונות, הקמנו מרפאות ייעודיות עבור המפונים, לצד הטיפול במרפאות הפרוסות ברחבי המחוז. ככל שהימים עוברים אנחנו משתכללים ומשכללים למען המטופלים שלנו וממשיכים לדאוג לבריאותם הפיזית והנפשית", מסביר ד"ר דיין.
לצד המענים בתקופה הרגישה, בכללית מחוז צפון חושבים קדימה ומודעים לכך שבחודשים הקרובים יתמודדו מטופלים רבים עם טראומות ומצב ביטחוני שעלול להסלים. "יש מודלים לטיפול בטראומה ואנו מטפלים על פיהם. אנו יודעים שבריאות הנפש יהיה בפוקוס בשנה הקרובה, לצד טיפולי השגרה ורפואה מונעת. אנחנו ממשיכים לעודד את המטופלים לשמור על הבריאות שלהם ולבצע את בדיקות השגרה שלהם. מטופלי מחוז צפון של הכללית יודעים עלינו אפשר לסמוך בחירום הצוותים הרפואיים נותנים טיפול מקצועי ומסור. אני גאה בעובדים שלנו, המחויבים להמשיך ולהעניק מגוון רחב של שירותים רפואיים ומאפשרים למטופלים שלנו לקבל שירות רפואי מכל מקום ובכל מצב״, סיכם ד"ר דיין.

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|