מחוז צפון בכללית: בית המרקחת במרפאת שיכון ג' עתיד לעבור שיפוץ ומתיחת פנים לטובת המטופלים

"אנחנו משדרגים, משפרים ומנגישים את המרפאות ובתי המרקחת והופכים אותם למודרניות וחדשניות. במחוז צפון בכללית יש תנופת בניה נרחבת ומרפאות רבות עוברות שיפוץ ושדרוג, הנגשה והתאמה", סיכם חיים טרבלסי, המנהל האדמיניסטרטיבי של המחוז. צילום: כללית

המרפאה הוותיקה והאהובה של כללית, מרפאת שיכון ג' שופצה ושודרגו התשתיות וחזיתות המרפאה, אזור המשרד הונגש, חדרי הטיפולים וחדרי הרופאים שופצו והותאמו.
בימים הקרובים יחל שיפוץ בית המרקחת ושירותי בית המרקחת יינתנו באמצעות בתי המרקחת של כללית הפזורים ברחבי העיר טבריה: רקתי, אהל יעקב, שיכון ד' ובבתי המרקחת של סופר פארם.
לדברי ציפי ביטון, מנהלת הרוקחות של מחוז צפון בכללית "בית המרקחת עתיד לעבור שיפוץ למען נוחותם ורווחתם של המבוטחים וימכרו תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, תוספי תזונה, תכשירים רפואיים ואביזרים אורתופדיים. כמו כן, על מנת לחסוך זמן המתנה, ניתן יהיה להזמין תור לבית מרקחת ותרופות במשלוח עד הבית באמצעות האפליקציה של הכללית".
"אנחנו משדרגים, משפרים ומנגישים את המרפאות ובתי המרקחת והופכים אותם למודרניות וחדשניות. במחוז צפון בכללית יש תנופת בניה נרחבת ומרפאות רבות עוברות שיפוץ ושדרוג, הנגשה והתאמה לרווחת מטופלי הכללית והצוותים הרפואיים" סיכם חיים טרבלסי, המנהל האדמיניסטרטיבי של המחוז.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|