מזעזע: חשד אב דקר את בתו בכתפה וטבל את פניה בקערת מים רותחים

חשד למסכת התעללות אכזרית של אב בבתו בת ה-26 נחשפה היום על ידי המשטרה. על פי החשד האב, תושב האזור, הכה את בתו בצינור וחגורה, דקר אותה בסכין קצבים, רדף אחריה כשבידו גרזן ואף הצמיד לראשה אקדח- תוך כדי שהוא מאיים לרצוח אותה. תמונת המחשה: צילום ע"י דוברות המשטרה

חשד להתעללות קשה של אב בבתו מאז הייתה בת 11 נחשפה היום על ידי המשטרה. על פי החשד, האב בן 52, תושב אחד הכפרים הסמוכים לנצרת נהג להכות את בתו באכזריות, באמצעות צינור או חגורה. כשהגיעה המתלוננת לכיתה יא' הוא אף מנע ממנה ללכת לבית הספר התיכון כי חשש שתתרועע עם בנים. על פי חשד נוסף, באחד המקרים האב טבל את פניה של בתו בקערת מים רותחים וסירב לאפשר לה לקבל טיפול רפואי.
במקרה אחר האב דקר אותה בכתפה באמצעות סכין קצבים ובפעם אחרת רדף אחריה כשהוא אוחז בגרזן.
מהתלונה עולה כי האב יצר אוירה של פחד וטרור, שגרם לבתו להסתתר בשירותים ובמקלחת זמן רב.
על פי החשד, בתאריך 17.11.16, החשוד ביקש מבתו, כיום בת 26, להחליף את בגדיה לבגדים צנועים, ולאחר שסירבה הצמיד לראשה אקדח תוך כדי שהוא מאיים כי ירצח אותה.
בחקירה רגישה ומורכבת האב החשוד נעצר בתאריך 23.11.16 ומעצרו הוארך, מספר פעמים בבית המשפט השלום בנצרת למשך תקופה כוללת של שבועיים.
היום הוגשה בקשה נוספת להארכת מעצרו עם הצהרת תובע וביום ראשון יוגש נגדו כתב אישום ובקשה להארכת מעצר עד תום ההליכים בבית המשפט המחוזי בנצרת.