מזעזע: הרים בת 5 בידיים וביצע בה מעשה מגונה

כתב אישום חמור הוגש נגד תושב האזור שביצע בפעוטה עבירת מין. הנאשם הוביל את הילדה לבית נטוש, שם, הפשיל את מכנסיה, הרים אותה והורה לה שלא לספר על מעשיו. כשהילדה זעקה לעזרה חסם הנאשם את פיה בידו ורק כשזו המשיכה לצעוק, שחרר אותה. "עסקינן בפדופיל שפגע מינית בילדה רכה בשנים. המשיב הוא עבריין מין חסר מורא שלא נרתע מהשגת זממו", נכתב בכתב האישום. המחשה: צילום ע"י טראויס טרי, פריאימג'ס

קל לקרוא- קשה להאמין: פרקליטות מחוז צפון (פלילי) באמצעות עו"ד סיון עמיר אמן, הגישה בלבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד נביל אמין מעין מאהל בגין מעשה מגונה בקטינה בת 5, תקיפה ושיבוש מהלכי משפט.
על פי כתב האישום, לפני כשלושה שבועות חלף הנאשם בשעות בוקר במשאית בסמוך לביתה של הקטינה, פעוטה בת 5 שנים שהמתינה לאביה שייקח אותה לגן הילדים. לאחר שגמלה החלטה בליבו של הנאשם לבצע בפעוטה עבירת מין, הוא החנה את המשאית, התקרב אל הפעוטה וברר עמה את פשר מעשיה במקום.
כשנודע לנאשם כי הוריה של הילדה אינם בקרבת מקום, הוא אמר לה ללכת בעקבותיו והוביל אותה לבית נטוש. שם, הפשיל הנאשם את מכנסיה של הפעוטה, הרים אותה והורה לה שלא לספר על מעשיו. כשהילדה זעקה לעזרה חסם הנאשם את פיה בידו וכשזו המשיכה לצעוק, שחרר אותה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר כתבה עו"ד סיון עמיר אמן כי "ממעשיו של המשיב זועקת מסוכנותו. עסקינן בפדופיל שפגע מינית בילדה רכה בשנים, המשיב הוא עבריין מין חסר מורא שלא נרתע מהשגת זממו בבוקרו של יום, באמצע רחוב ובסמוך לבית קרבנו שהנה קורבן מזדמן. מן האמור מתבקשת המסקנה כי קיים יסוד סביר לחשש ששחרור המשיב יסכן את שלום ובטחון הציבור בכלל ואת שלום ציבור הקטינות בפרט בעיקר שעה שעסקינן בתקיפת קרבן אקראי".