מוצרי פרזול למטבח: הפטנטים והעיצובים שישדרגו אותו מקצה לקצה

כשאנחנו באים לקנות מטבח חדש, אנחנו מתייחסים בדרך כלל לארונות ולשולחנות העץ, למוצרי החשמל הנוצצים ולחיבור ביניהם שזוכה לתיווך של מעצבי פנים. אולם המטבח המודרני הוא יותר מזה – כחלק מהעיצוב החדשני יש משקל לא פחות חשוב לפרזול שלו. וזה בעל תפקיד משמעותי מאוד בנראות ובקו העיצובי השלם של הדירה. אז בואו נכיר את הפרזולים של המטבח, שבלעדיהם שום מטבח אינו שלם.

• פחים למטבח

זה, כמובן, האלמנט הבולט ביותר בין מוצרי המתכת למטבח. הוא קריטי לשמירת הניקיון במקום שצובר הכי הרבה אשפה ביום, ולכן חייב להיות ממתכת איכותית. בנוסף, כדי לחסוך מקום במטבח, שבו כל סנטימטר חשוב, הפחים מגיעים כיום כך שיותאמו לסביבה – אם זה תחת הכיור (כולל אפשרות לתלייה על הדלת), או פח אשפה נשלף, המגיע בקיבולות שונות, מ-5 ועד 60 ליטר. לא פחות חשוב – העיצוב. הוא מודרני ומתאים לכל מטבח יוקרתי.
בפחים המותאמים לארון שתחת הכיור מכסה הפח מתרומם עם פתיחת הדלת או עם שליפת הפח, הנע על מסילות. ניתן למצוא גם פח אשפה למטבח הנפתח בקלות על ידי דריכה על רגלית.
כדי שמיצי האשפה לא יפגעו במתכת – תוכלו לבחור בפח מפלסטיק המשולב בגימור נירוסטה, או בפחי נירוסטה. ניתן למצוא פחים בגימור של נירוסטה מוברשת או בגוון שחור, שהציפוי שלהם מונע לכלוך וטביעות אצבע, והוא קל לניקוי. יש פחים הבאים עם תא ייעודי למבשם. שכלול נוסף: שרוול פנימי מאפשר שליפה קלה וניקוי. חור ייעודי לעיגון שקית האשפה מונע בריחה של נוזלים ואשפה.
שלל הפתרונות המתקדמים הללו – הרחוקים שנות אור מהפחים הישנים והדולפים, הנשברים והקשים לתפעול – מסייעים לכם להבטיח את האקולוגיה של המטבח שלכם, ואת השפה העיצובית שלו.

מתקנים לייבוש כלים

מתקנים אלה – הכוללים מקום לסכו"ם, לאחסון ולייבוש כלים – עשויים ברובם מאלומיניום אל-חלד, שמבטיח אותם מפני חלודה בגלל הרטיבות הרבה שלה הם חשופים. הם זוכים לעיצוב יוקרתי, בגימורים של אלומיניום (אפור), שחור וזהב מט. הם ניתנים לתלייה בארון שמעל לכיור או להצבה על השיש.
אפשר למצוא גם מתקנים ייעודיים לייבוש צלחות וכוסות. אלה, העשויים מנירוסטה, מותאמים להתקנה בתוך הארון שמעל לכיור או להנחה על השיש (האחרונים כוללים מגש לאגירת הנוזלים), והם באים במידות שונות.

פתרונות אחסון

כדי לנצל עד תום ובצורה החכמה ביותר את השטח המוגבל של המטבח, הראש ממציא פטנטים לאחסון בחללים המצומצמים. למשל: כוננית שנפתחת לשולחן עבודה/ישיבה מרווח, כשהפרזול החכם נושא עליו את משטחי העץ והוא מאפשר קיפול של השולחן כשלא נעשה בו שימוש. או לדוגמא מחזיק כוסות יין המוצמד במבנה מתכת מעוצב לתחתית הארון ומאפשר שליפה נוחה של הכוסות תוך הקניית מראה מדליק למטבח שלכם.

ידיות למקררים

כדי לשדרג את המטבח שלכם למדליק עוד יותר, תוכלו להצמיד ידיות מתכת חדשות ומעוצבות להפליא למקרר. הידיות, הנוחות מאוד לשימוש ולהתקנה, יסייעו ליצירת מראה מעוצב ונקי. הן עשויות יציקת מזק (סגסוגת מתכות) בשלל גימורים שיתאימו לכל גוון ולכל מקרר ומטבח: אלון, פליז, זהב, זהב מוברש, זהב מט, נירוסטה, נירוסטה מט, שחור, סאטן, ועוד. הידיות, חזקות מאוד ובלתי שבירות, הן בעלות פרופיל מעוגל או שטוח ומתחברות למקרר באמצעות ברגים המוסתרים בבסיסן.

לרכישת המוצרים, היכנסו לפתרונות פרזול למטבחים איכותיים