מונזה עפולה: סטנדרט מקצועני ברמה אחרת

מרכז שירות ומכירה מורשה של מותגי רכבים בינ"ל, מחלקות מתקדמות, פחחות, בדיקות, טיפולים, והכנה למבחן רישוי. ב-"מונזה" עפולה, ה"בית" לכלי הרכב, מציינים בגאווה שלושה עשורים למותג המשפחתי

מה הופך מרכז שירות ומכירה של רכבים למוצלח ומוערך? למותג של ממש בענף הרכב? כזה שצבר קילומטראז' ארוך של מוניטין כתוצאה משירות ראוי של לקוחות?
במקרה של "מונזה" עפולה המספרים והנתונים מדברים בעד עצמם- כשבימים אלה סוגרים במרכז השירות והמכירה המרשים המצוי באזור התעשייה שבבירת העמק – לא פחות מ-30 שנות פעילות.
אז מה סוד ההצלחה? במקרה הזה מדובר בשילוב ותמהיל מוקפד של מספר אלמנטים: מקצועיות ללא פשרות, אווירה משפחתית, פרוטוקול שירות מדוקדק לרכבי הלקוחות, (כזה ששם לב גם לפרטים הקטנים), אנשי מקצוע מחויבים ובעלי ניסיון שיודעים לטפל ולתת מענה מדויק – תחת קורת גג אחת, וציוד מתקדם שמתחדש כל העת.

אנשי מקצוע מחויבים ובעלי ניסיון
אנשי מקצוע מחויבים ובעלי ניסיון

במרכז גאים על כך שהם פועלים כל העת על מנת ללמוד, להתמקצע יותר ולהתחדש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר – כחלק מהדי.אן.איי המוטמע בתרבות הארגונית של המרכז. המטרה הסופית היא לייצר לכם שקט.
במונזה מפעילים מרכז שירות ומכירה (לחלק מהמותגים) למותגי הרכב פג'ו, סיטרואן, אם.ג'י, אופל, סרס, וסאנגיונג.

• "הצוות מלווה את הלקוח לאורך כל הטיפול ברכב, החל מרגע יצירת הקשר עמנו ועד לסיום הטיפול"

מעבר לכך פועלות במרכז מחלקות מכונאות, דיאגנוסטיקה, תחזוקה שוטפת ובטוחה, פחחות, כיוון פרונט, הכנה והגשה לטסט. עוד במרכז: מחלקת טרייד אין לרכבים מונעים בגז ודלק, תחנת תדלוק בגז וחנות נוחות.

מחלקת פחחות מתקדמת
מחלקת פחחות מתקדמת

"צוות מוסך מונזה מעניק שירות ללקוח הכולל בדיקה ואבחון", מסבירים במרכז על תהליך העבודה, "הצוות מלווה את הלקוח לאורך כל הטיפול ברכב, החל מרגע יצירת הקשר עמנו ועד לסיום הטיפול. אנו דואגים להיות בקשר עם הלקוח לאורך כל שלבי הטיפול במטרה להעניק לכל לקוח את הטיפול המקצועי ביותר ואת השירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר. חשוב לציין שהלקוחות שלנו יכולים ליהנות מהסדרים מול החברות המובילות ולשדרג את הרכב".