מהיר ויוקרתי: במונזה עפולה מדגמים לכם את הרכב

ציפוי 'נאנו' מיוחד, פוליש ווקס שלא הכרתם, הגנה מיוחדת נגד שריטות ועוד פינוקים בוהקים שיחכו לכם בסטודיו הנוצץ שבמרכז השירות והמכירה. מונזה עפולה מציגים את מהפכת ה'דיטיילינג' (הירידה לפרטים הקטנים) לרכבי היוקרה שלכם

חשבתם שכבר שמעתם הכל על שדרוג הרכב שלכם, מחסירים פעימה עם כל שריטה קטנה שאתם מאתרים בדלת הנהג או בסמיכות לפנס האחורי? ואם נגיד לכם שיש עבורכם פתרון פרקטי ממש פה ליד הבית?

• על דיטיילינג שמעתם?

אז על מה כולם מדברים? דיטיילינג הוא מושג שמדבר ברמה הפשוטה על ירידה לפרטים הקטנים, אבל בהקשר של הרכב שלכם הוא ישנה את כל מה שאתם יודעים ומכירים עד עכשיו. במונזה עפולה החליטו לאמץ את המיני מהפכה הזו וללכת צעד אחד קדימה עם הטכנולוגיה, הידע והקדמה. בסטודיו המרשים שלהם שפועל במרכז השירות והמכירה הם מעניקים שירותים שישדרגו את רכבי היוקרה שלכם.
ברמה המעשית זה כולל מכלול של פעולות שישדרגו את רכבכם ויעניקו לו גם מבפנים וגם מבחוץ סטטוס וסטייל מעבר לזה הנוכחי. אז מה זה כולל?

ציפוי 'נאנו' מיוחד, פוליש ווקס שלא הכרתם
ציפוי 'נאנו' מיוחד, פוליש ווקס שלא הכרתם

ראשית, פוליש ווקס ייחודי המותאם לעידן הנוכחי, כזה שמותיר לרכב מראה נקי ומונע ממנו להתלכלך. שנית, אחרי הפוליש ווקס, ציפוי "נאנו" בלתי נראה להגנה על חלקי הרכב השונים, כולל צבע ופלסטיקה. הערך המוסף של הציפוי: הענקת ברק ועומק שיעוררו קנאה בכל חובב רכב כזה או אחר. התהליך כולל גם הגנה על הרכב ומניעת שריטות חיצוניות, טיפול ורענון הפנסים, הג'אנטים, ניקוי תא המטען, מריחת שכבות הגנה והסרת חומרים מזיקים שחדרו אל המנוע.
לעיתים גם יידרש נטרול ריחות ממושבי הרכב, חגורות הבטיחות, ניקוי הסרת כתמים עקשנים בגג וקרצוף של הרצפה והשטיחונים.
אז למה לא לקפוץ לשטיפה בתחנת דלק ולגמור את זה בתוך רבע שעה? בעיקר בשל הסטנדרטים, החומרים החדשניים, הטיפול המדויק ומכלול הפעולות שיקפיצו את הרכב שלכם בכמה דרגות.
במונזה עפולה אומרים כי התהליכים הללו משפרים את הנראות של הרכב באופן משמעותי ומעבר לכך גם את ערכו הכספי, במידה ותהיו מעוניינים למכור. בינתיים, אתם תיהנו מהשדרוג והתפעול הנעים – ותגרפו עוד כמה לייקים ותגובות בפוסט מעורר הקנאה שלכם.