מדריך טלוויזיה: כל התוכניות שאסור לכם לפספס בכתבה אחת!

תושבי אזור העמקים מבינים בטלוויזיה, אז הגיע הזמן לחשוף בפניהם כמה סדרות חדשות עם עלילה מרתקת. רוצים לדעת איך ייראו החודשים הקרובים שלכם? הנה כל התכניות שאסור לפספס
צפייה בטלוויזיה היא בין הפעולות המועדפות על תושבי עמק יזרעאל. אם בעבר נאלצנו לחכות לפחות כמה חודשים עד שהסדרות השוות יגיעו לערוץ הקהילתי, הרי שכיום אנחנו מחוברים ישירות לרשתות הטלוויזיה המובילות בעולם. כעת כל מה שנותר לעשות הוא לבחור את התוכן המועדף ולצאת בכל ערב להרפתקה חדשה.


• האישה הטובה מעולם לא עזבה: הכירו את "הטובות לקרב"

הסדרה "הטובות לקרב" היא למעשה ספין אוף, סדרת המשך, ליצירת המופת "האישה הטובה". "הטובות לקרב" נוצרה גם כן על ידי רוברט ומישל קינג והיא משודרת בצמוד לשידור המקורי בארצות הברית.
עלילת "הטובות לקרב" מתרחשת כשנה לאחר סיום אירועי "האישה הטובה" (זהירות, ספוילר!). היא עוקבת אחר דמותה של ברנסקי, שנאלצה לעזוב את משרד עורכי הדין בשל הונאת ענק שהורסת גם אותה וגם את בת החסות שלה. הן מצטרפות לפירמת עורכי דין מצליחה בשיקגו משם הכל מסתבך.

 


• איך נראית משפחת מדיצ'י?

משפחת מדיצ'י יצרה את אחת השושלות המפורסמות באירופה ובעולם המערבי. הסדרה "מדיצ'י" עוקבת אחר סיפורה של המשפחה מפירנצה, ששלטה בתקופת הרנסנס. היא מראה כיצד עלתה לגדולה משפחת סוחרים פשוטה ואיך הפכה לקבוצת אנשים שהמציאה את הבנקאות המודרנית.
העונה הראשונה כוללת 8 פרקים, היא צולמה ברומא ובפירנצה לסירוגין ורוב האירועים המתוארים בה התרחשו באמת. הערך המוסף שלה טמון בצוות שחקנים מרשים שכולל בין היתר את דאסטין הופמן וריצ'ארד מאדן.

 


• 24 – הספירה לאחור החלה

העונה החדשה לסדרה "24" לא הצליחה להשאיר אף אחד בארצות הברית אדיש. אחרי שכבר הספיקה לזכות באמי, העונה החדשה אמנם לא עוסקת בג'ק באוואר אבל היא לא פחות מפתיעה, מהירה, קצבית ומסקרנת.
הפעם אנחנו מלווים את סרג'נט אריק קרטר, הלא הוא קורי הוגינס מהסדרה "המתים המהלכים". העונה מתחילה בניסיון התנקשות בקרטר ובשלב מסוים אפילו מצטרפת אליה מורן אטיאס בתפקיד מסתורי. הסדרה "24" תשאיר אתכם צמודים לכיסא והיא מציעה אופציה בידורית נעימה למי שמחפש מה לעשות עם עצמו באזור העמקים בחורף הקרוב.

 


• "שקרים קטנים גדולים": הגיע הזמן לדרמה

כל מדריך טלוויזיה שמכבד את עצמו צריך להתייחס גם לסדרות דרמה. בקטגוריה הזו כדאי שתכירו את הסדרה "שקרים קטנים גדולים", בכיכובן של ריס ווית'רספון וניקול קידמן. הסדרה מבוססת על ספר רב מכר שנושא שם זהה ועלילתה מתרחשת במונטריי. הדרמה החדשה מבית HBO מוכיחה לנו בצורה אלגנטית מאי פעם שלא כל הנוצץ זהב. היא מראה מה קורה מתחת לפני השטח של משפחה לכאורה נורמטיבית, והיא צפויה לחדור לכם ללב.

 

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|