מגדל העמק: שר העלייה והקליטה ח"כ אופיר סופר ביקר בעיר

במהלך ביקורו נחנך "פארק השלום" להנצחת הלוחמים הוטראנים בוא מתקיים טקס "יום הניצחון" על גרמניה הנאצית וגם הרחבה המשודרגת הצמודה לבית "יד לבנים". השר סופר: "אני מתרשם מהתפתחות העיר ומתנופת הבנייה הכוללת עלייה מכל הארצות. זה מחמם את הלב ומגיע לכם"

ח"כ אופיר סופר יחד עם ראש העיר אלי ברדה ומ"מ סרגי אוקלנדר צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

שר הקליטה והעלייה ח"כ אופר סופר ביקר השבוע במגדל העמק. במהלך ביקורו נחנך "פארק השלום" ששופץ בעלות של מיליון שקלים. כזכור, בפארק מוצבת אנדרטה לזכר הוטרנים ובכל שנה מתקיים בה טקס הניצחון על גרמניה הנאצית.
לאחר הטקס התקיימה פגישת עבודה בבית "יד לבנים" במהלכה הוצגה לשר מצגת על מגדל העמק ונושאים לדיון: בתחום אתגרי קליטת העלייה בהשתתפות מ"מ ראש העיר סרגי אוקלנדר, מנכ"ל העירייה, בכירי העירייה, צוות אגף הקליטה וראשי עמותות וארגונים. כזכור, בשנת 2019 מגדל העמק זכתה באות 'רשות מעודדת עלייה' על פועלה לעידוד עלייה ועשייה ציונית.
בסיום הפגישה שהוגדרה כמוצלחת אמר השר: "את מגדל העמק אני מכיר המון שנים, אני רואה את העבודה שנעשית כאן סביב קליטת עלייה ופיתוח בכלל, מחמם את הלב ונותן הרבה כוח להמשיך לעבוד לעוד הרבה שנים יחד".
אלי ברדה ראש העיר סיכם את הביקור ואמר: "הזדמנות טובה לומר תודה רבה לשר ולאחל לו המון הצלחה בהמשך דרך. אני מודה למ"מ ראש העיר ומחזיק תיק אגף הקליטה סרגיי אוקלנדר ולצוות אגף הקליטה על פעילותם בקליטת עלייה והישגים יפים שזכינו להם. השר הוא ללא ספק שותף שלנו לדרך ולעשייה".