מגדל העמק: שר החינוך יואב קיש ביקר בעיר

השר ביקר בבית הספר "עליזה בגין" יחד עם מנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון להם הוצגו הישגי מערכת החינוך של הרשות בשנים האחרונות. דוברות עיריית מגדל העמק

שר החינוך יואב קיש הגיע השבוע לביקור במגדל העמק יחד עם מנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון. את הביקור החל קיש בבית הספר "עליזה בגין" שם הוצג בפניו חזון והצגת תהליכים ארגוניים, פדגוגיים ורגשיים בהלימה לתהליכי המצוינות הארגונית, משם הוצגו בפניו תוצרים קהילתיים לרגל 70 שנה למגדל העמק, למידה בחברותא סביב 75 למדינת ישראל ולמידה רגשית בגיל ההתבגרות.
את סיום הביקור חתם בפגישת עבודה ובה הוצגו לו פערים שונים על ידי הנהלת העיר ומנהלי בתי הספר ברשות. יחד עם זאת, הוצג לו אתגרי מערכת החינוך, המענים שהרשות פיתחה, ההישגים ופרסי החינוך הארצי ומחוזיים כולל נתוני הזכאות לבגרות של בית הספר "אורט רוגוזין" שעומדים על 94 אחוז, שיא של כל הזמנים.
אורנה שמחון מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך אמרה: "אני מקדמת בברכה את ביקור שר החינוך במחוז הצפון. העיר מגדל העמק היא עיר פורצת דרך ומובילה בחינוך. אני מודה לשר על היותו קשוב לשטח ועל המענים הניתנים לשטח. המחוז מלווה את מגדל העמק מזה שנים רבות. בזכות העשייה המשותפת של הצוותים המקצועיים, של המחוז והרשות, גם יחד, זכתה מגדל העמק, פעמיים, בפרס החינוך הארצי".
קיש סיכם את הביקור: "הגעתי למגדל העמק והתרשמתי מאוד ממערכת חינוך מדהימה עם אנשים מסורים, אנחנו פה לשירות הרשות. האמירה של מערכת החינוך ברשות שלכל ילד מגיעה הזדמנות שווה מעוררת התרגשות. יש הרבה אתגרים בחינוך, אני שמח שיש כאן צוות מדהים שיעמוד במשימה".