מגדל העמק: עופרי ללוש ויעל רמפל זכו באות שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש ריבן

שתי התלמידות מבית הספר "אורט רוגוזין" רשמו הישג מרשים נוסף למערכת החינוך בעיר

התלמידות יחד עם ראש העיר וצוות מנהל החינוך. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

הישג מרשים למערכת החינוך במגדל העמק. שתי התלמידות, עופרי ללוש ויעל רמפל, זכו באות שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל.
עופרי ללוש תלמידת כיתה י"ב הלומדת בבית הספר "אורט רוגוזין" זכתה באות שר החינוך ע"ש ריבן לנוער מתנדב על התנדבותה במד"א ובמועצת התלמידים ועל פעילותה באות רמון תכנית מנהיגות, מנהיגות שותפות גליל מרכזי-מישיגן, מנהיגות שכבה ושליחות של מישיגן מטעם הסוכנות היהודית. זו אינה הזכייה הראשונה של התלמידה באות ההתנדבות, בשנה שעברה עופרי נבחרה לכוכבת "אורטוב" מטעם רשת "אורט" יחד עם עוד 99 תלמידים מתוך 100,000 תלמידים.
עופרי ללוש התרגשה מאוד מהזכייה באות לנוער מתנדב ואמרה: "הזכייה בהחלט משמחת ומרגשת אותי מאוד. לצעירים ממני אני רוצה לומר שהתנדבות מכל סוג שהיא, אפילו במידה המועטה ביותר, תעניק לכם תחושות שמחה וגאווה שימלאו אתכם, והתרומה האישית שתקבלו תהיה עצומה בהרבה מהנתינה שלכם".
יעל רמפל, גם היא תלמידת כיתה י"ב, היא הנציגה השנייה שזכתה באות שר החינוך במסגרת התנדבותה במד"א, השתתפותה במנהיגות נוער שותפות גליל-מרכזי, תנועת הנוער "הקוביה" ומועצת השכבה בבית הספר. יעל החלה את הפעילות שלה מכיתה ז' ונמשכה עד כיתה י"ב. יעל אמרה לאחר הזכייה: "אני שמחה שניתנה לי הזכות להתנדב ולתת מעצמי במשך השנים בכל הארגונים שפעלתי בהם. לא הייתי בוחרת בדרך אחרת".
אושרת מלכה ראש מנהל החינוך הוסיפה: " החינוך לערכים הוא מרכז הווייתם ותפקידם של צוותי החינוך במערכת החינוך העירונית. יעל ועופרי הן תלמידות מוכשרות, שזכו בהכרה והצטיינות על פועליהן ועל העשייה ההתנדבותית המשמעותית שלהן. הן גאווה עירונית ומשמשות דוגמה לחברותיהם. אני שמחה שאלו הם בני הנוער האיכותיים והערכיים של מגדל העמק

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|