מגדל העמק: נחנך אגף לתשושי נפש במרכז יום לקשיש

האגף החדש הוקם בעלות של כ-4 מיליון שקלים ופיתח שירות חדש ומטיב עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

עיריית מגדל העמק באמצעות האגף לשירותים חברתיים בשיתוף המוסד לביטוח לאומי והעמותה למען הקשיש, יזמו הקמה של מרכז לתשושי נפש במרכז היום לקשיש בעלות של 4 מיליון שקלים והשבוע נחנך המבנה החדש באופן רשמי.
המרכז מיועד לתת שרות לקשישים הסובלים מירידה משמעותית בתפקוד הקוגנטיבי הבאה לידי ביטוי בתופעות של ירידה בזיכרון, ירידה בהתמצאות בזמן ובמקום באופן שהם נזקקים להכוונה בניידות ושמירה על בטיחותם בכל שעות היום.
המטרה בראש ובראשונה לאפשר להם עצמאות מרבית תוך שמירה על סביבה בטוחה ושימור תפקודים קיימים. בין השירותים שינתנו: פעילויות תעסוקה פעילות פנאי מגוון חוגים ושיחות עם אנשי צוות טיפולי. מרכז היום מהווה שרות משלים למגוון שירותים שהעיר הקימה למען האזרחים הוותיקים.
כידוע במהלך השנים האחרונות הושקעו תקציבים נכבדים לרכישת רכב ההסעה החדש עם מעלון החלפת הריהוט הישן כדי לאפשר סביבה חדשה ונעימה למבקרים במקום.
בוריס אייזנברג יו"ר העמותה למען הקשיש הודה לראש העיר אלי ברדה, לסגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה אלי בקסיס ולמנכ"ל העירייה שלום זוזוט על המשאבים ותשומת הלב שהוא מעניק לנכבדי העיר הוותיקים של מגדל העמק והזכיר כי מרכז היום לקשיש שופץ ושודרג לפני כ-4 שנים בעלות של כ-3 מיליון שקלים ונרכש רכב הסעה נגיש עם מעלון לקשישים בעלות של כ-200 אלף שקלים.
לראש העיר אלי ברדה יחס וכבוד מיוחדים לנכבדי העיר הוותיקים בעלי זכויות רבות להתפתחותה של מגדל העמק והוא מרעיף עליהם כבוד והוקרה המקבלים ביטוי שהוא מגיע יחד עם סגניו סרגיי אוקלנדר ואלי בקסיס, מנהל אגף הרווחה מומי בן סימון ומנהלת המדור לקשיש ברכה בן סדון, מכבדים כל פעילות ואירוע של נכבדי העיר הוותיקים כולל הרמת כוסית לכבוד החגים ראש השנה ופסח.
ראש העיר אלי ברדה הודה ליו"ר העמותה בוריס אייזנברג, לחברי ההנהלה, למנהלת המרכז שני אנטלמן וכל העובדות והעובדים ואיחל להם שנה טובה ומבורכת. 

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|

מרכז רפואי העמק: 2 רופאים בכירים מונו וקודמו

|