מגדל העמק נבחרה לרשות מצטיינת ומובילה בדיגיטציה

משרד הפנים בישר כי מגדל העמק הינה רשות מצטיינת ומובילה בפרויקט הדיגיטל הלאומי וקבע: "ההצלחה טמונה בכינון צוות הדיגיטל הנפגש תדיר, מחויבות ההנהלה, העשייה הרבה והחיבור של מנהל הדיגיטל לארגון"

עיריית מגדל העמק משתתפת זו השנה השנייה בפיילוט "ניהול דיגיטל" אשר מטרתו היא לסייע בקידום הטרנספורמציה הדיגיטלית ברשויות המקומיות באמצעות מנהל דיגיטל אשר מוביל יחד עם צוות אורגני מתוך הרשות גיבוש של אסטרטגיה דיגיטלית, פיתוח של שירותים פנים ארגוניים ושירותים לתושב באמצעות בניית תוכניות עבודה ומשנות סדורות אשר יביאו לידי ביטוי את מימוש החזון הדיגיטלי.
את הפרויקט מובילים מנכ"ל העירייה, שלום זוזוט יחד עם צוות הדיגיטל ברשות הכולל את איילה זלצר מנהלת אגף שירות ופניות הציבור, ערן מועלם מנהל מערכות מידע, סטלה פורמן מנהלת מערכות מטעם החברה לאוטומציה ומנהל הדיגיטל, אלמוג שטרית.
את תרגום שיתוף הפעולה המקצועי ניתן לראות באופן מובהק בתוכנית העבודה הרב שנתית ופיתוח שירותים למגוון לקוחות הרשות לצד פיתוח שירותים פנים ארגוניים, כגון: הועדה לתכנון ובנייה והפיכתה לוועדה דיגיטלית כאשר ניתן להגיש כל בקשה באופן מקוון. הקמת פורטל פיקוח ושיטור עירוני הכולל בתוכו אפשרות להגשת בקשה לביטול דו"חות, הגשת ערעור ומעקב סטטוס טיפול בפנייה. הקמת פורטל רישוי עסקים בו ניתן להגיש בקשה לפתיחת עסק באופן מקוון בכל מקום ובכל עת.
בנוסף בוצע גיבוי כל הדאטה והמידע העירוני במערכת ענן ושדרוג חדר ישיבות והפיכתו לדיגיטלי, באמצעותו מפיקים ומשדרים לתושבים את ישיבות המועצה בשידור חי תוך הקפדה על שקיפות מלאה.
הילה ביטון כהן, מנהלת אגף הדיגיטציה והחדשנות במשרד הפנים: "עיריית מגדל העמק הינה דוגמא נפלאה לרשות המצטיינת בתהליך. ההצלחה טמונה בכינון צוות הדיגיטל הנפגש תדיר, מחויבות ההנהלה, העשייה הרבה והחיבור של מנהל הדיגיטל לארגון".
מנכ"ל העירייה, שלום זוזוט: "הזכייה הזו מצטרפת ל- 13 זכיות של גביעים ופרסים שהרשות קיבלה ב- 5 השנים האחרונות ואנו לא שוקטים על השמרים וממשיכים ליזום, להשתפר ולשפר".
ראש העיר, אלי ברדה הוסיף ואמר: "ישר כח לשלום מנכ"ל העירייה שמוביל ביד רמה את הפרויקט ולכל אחת ואחד מבעלי התפקידים השותפים להצלחת המיזם, על הרצינות, על המקצועיות ועל ההישגים הרבים. המצוינות היא ערך ברשות בימי שגרה ובימי חירום."