מגדל העמק מציגה: גולד פאשן

תצוגת אופנה ייחודית של בנות הגיל השלישי התקיימה השבוע בסניף "פתחון לב" בעיר. דוברות עיריית מגדל העמק

במרכז הסיוע של ארגון "פתחון לב" במגדל העמק, נערכה השבוע תצוגת אופנה ייחודית בהשתתפותן של אזרחיות וותיקות שעלו לראשונה על המסלול.
המשתתפות לבשו ביגוד יד שנייה מחנות ה"ביגודית" של "פתחון לב" לאחר שקיבלו ליווי על ידי מנטוריות מ"מרכז עוצמה" החל משלב בחירת השמלה ועד לאירוע השיא בתצוגת האופנה.
מרכז הסיוע של "פתחון לב" לבש חג ועוצב במיוחד לכבוד האירוע. הקהל נהנה ממופע של רפי דוידוב והחצוצרה ומתצוגת האופנה המרגשת והמיוחדת. האירוע נערך כחלק מפרויקט משותף של עיריית מגדל העמק – המדור לאזרחים חברתיים ו"מרכז עוצמה" מהאגף לשירותים חברתיים, ארגון "פתחון לב" וחברת "מאק", במטרה להעצים הן את האזרחיות הוותיקות והן את המנטוריות שליוו אותן, לקדם תרבות לקיומה של אופנת בת קיימא ולחבר בין הדורות השונים.
לפרויקט מרגש זה מספר מעגלי השפעה – האחת היא להעצים את האוכלוסייה המבוגרת, להראות שיש להם כל כך הרבה מה להציע, הן מבחינת ניסיון והן מבחינת סגנון. להציג את היופי שבהזדקנות בחן ולקדם גישה כוללת ומגוונת יותר לאופנה. בנוסף, לקידום היופי שבהזדקנות, הפרויקט נועד לקדם את מרכז הסיוע של "פתחון לב" ואת חנות הבגדים יד שניה בו כל אחת יכולה למצוא לעצמה פריטי לבוש במחירים מסובסדים.
האירוע נועד גם לקדם אופנה בת קיימא תוך אמונה שביגוד יד שניה הוא דרך מצוינת להפחית בזבוז ולמזער את ההשפעה השלילית שיכולה להיות לתעשיית האופנה על הסביבה.
המנטוריות ממרכז עוצמה ליוו את דוגמניות גיל הזהב החל משלב ההכרות, דרך שלב בחירת השמלות, הביקור בבתיהן, האיפור, הטיפוח וההתארגנות. הערך המוסף שנוצר כתוצאה מהליווי הזה הוא ההיכרות המעמיקה, החברות והבילוי המשותף מעבר לגבולות הפרויקט.
אודליה בר, מנהלת מרכז עוצמה אמרה: "פרשת תצווה עוסקת בין היתר בבגדי הכהנים שעשויים צמר, פשתן וזהב. בדיוק כמו החיבורים שנוצרו בינינו – המדור לאזרחים ותיקים, פתחון לב ומרכז עוצמה. שיתוף פעולה מפרה בנוי מחיבורים בין אנשים שונים והוא מוצלח ומבורך כאשר מדובר במטרה מקודשת. אני חושבת שזכינו – המנטוריות שלנו מועצמות ומעצימות, האזרחיות הותיקות אינן בודדות וחנות יד השנייה הסובסדת נחשפת לקהל הרחב. "והחוט המשולש לא במהרה יינתק"".
ברכה בן סדון מנהלת תחום אזרחים הוסיפה: "תודה ל"מרכז עוצמה" ו"פתחון לב" על שותפות נהדרת למען המטרה המקודשת. תצוגת האופנה הייתה אירוע שיא בתהליך העצמה בינדורית שכולו יופי טהור. הוותיקות המחבקות, המנטוריות שכיוונו ופתחו את הלב, החיבורים המרגשים שנוצרו, ההכלה, הנתינה, קידום החנות, ההתגייסות וההתמסרות של כל השותפים. לאורך כל התהליך ועל השטיח האדום  ראינו מפגן של יופי פנימי המיוחד והייחודי לכל אחת. נר נשמתו של האדם הוא שקורן ומאיר את פניו. ואין יפה מזה".
אלי בקסיס סיכם: "שמחתי לראות את שיתופי הפעולה הנהדרים שמייצרים תוצרים מדהימים לטובת האזרחים הוותיקים, המנטוריות מ"מרכז עוצמה" וארגון "פתחון לב". נמשיך לקדם עוד תוכניות לחיזוק שיתופי הפעולה ובעיקר להיות המנוע שמייצר עוגן משמעותי לטובת כלל האוכלוסיות".

אליקים: משמחים את בנו של החטוף צחי עידן

|

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|