מגדל העמק: לרגל שנת ה-70 לעיר תלמידים אנשי מפתח בעיריית מגדל העמק

תלמידי כיתה ד' מ"עליזה בגין" הזמינו את מנהלת ההון האנושי כדמות מפתח במסגרת שיעור אשכול רוח

ליאורה אדרי יחד עם תלמידי כיתה ד׳ בבית ספר "עליזה בגין"

תלמידי כיתה ד' מביה"ס "עליזה בגין" אירחו השבוע את ליאורה אדרי – מנהלת המרכז לפיתוח הון האנושי – צעירים יחד עם צוותה למפגש במסגרת שיעורי אשכול רוח (שיעור בלמידה רב תחומית בנושא מולדת הסטוריה וגיאוגרפיה).
במהלך השיעורים למדו הילדים על מגדל העמק, על התפתחותה ועל דמויות מפתח בעיר הפועלות למען ערבות הדדית בעיר. הילדים נדרשו לחקור על את הנושא ולחשוב על דמויות מפתח שמפעילות את הערך בעירנו. אחד השמות שעלה אצל מרביתם היה שמה של ליאורה אדרי והוחלט להזמינה לביה"ס. המפגש היה מרתק. הילדים הפגינו ידע והתעניינות בעשייה הענפה של צוות ההון האנושי בראשותה של ליאורה אדרי.
דורית כהן מנהלת ביה"ס אמרה: "הרחבת השותפויות וחשיפת התלמידים לדמויות מפתח בעיר היא מבורכת והיא הופכת את הלמידה למשמעותית ובעלת ערך לתלמידים. ישר כח למירן בליתי על היוזמה המבורכת ותודה לליאורה על השי שחולק לתלמידים בסיום המפגש".
ליאורה אדרי סיפרה על ההזמנה מהצד שלה: "מבחינתי הכל התחיל בבוקר אחד בחודש פברואר שהמורה מירן כהן בלתי שלחה לי הודעה וכתבה לי "את לא מאמינה התלמידים שלי במסגרת חקר ישובי לרגל חגיגות ה 70 העלו את שמך ואת ההון האנושי – צעירים כגוף משמעותי העושה עשייה ערכית וערבות הדדית בעיר" ושלחה צילום של הלוח בכיתה. חייכתי ושמחתי, במהלך השבועות אחרי הקפידה מירן לעדכן אותי כי החקר עליי ועל המרכז מתקדם שלב ולתלמידים יש שאלות אליי והם מבקשים שאבוא וכך נולד לו מפגש מרתק ובהחלט לא צפוי ביננו. מהרגע הראשון ששמענו על היוזמה,  חקר עיר לכבוד יום הולדתה ה-70 של מגדל העמק, דרך המפגש התמלאנו גאווה ושמחה לדעת שאלו ילדי העיר הנפלאים, ששואלים וחוקרים ומתעניינים מאוד בעשיית המרכז לפיתוח ההון האנושי – צעירים. שאלות שעוסקות בערבות הדדית, איך מגשמים חלומות, מה הדרך להשכלה גבוהה ואף שאלות בנושא קידום מעמד האישה. השיח היה מעניין להם ולא פחות לנו. תלמידי כיתות ד' אינם אוכלוסיית היעד המובהקת שלנו, אנו פוגשים אותם שמחים באירועים הקהילתיים ולכן המפגש היה מרענן, משמח ואמיתי כל כך. בית הספר "עליזה בגין" בהובלת דורית כהן מאפשר יוזמות וחיבורים קהלתיים נפלאים כל כך. צוות הון אנושי – צעירים הודה למורה והמחנכת מירן כהן בליתי על היוזמה ועל החשיבה מחוץ לקופסה".