מגדל העמק כואבת: מקסים ממן הלך לעולמו בטרם עת

תושב העיר (64) נפטר בשבוע שעבר והותיר את מגדל העמק המומה. ראש העיר אלי ברדה: "כשמו מקסים ז"ל היה קסם של אדם שמצא חן וחסד בעיני אלוקים ואדם. גאה בילדיו בוגרי מערכת החינוך. הוא היה פטריוט נאמן למשפחתו, לעירו, לארצו ולמקום עבודתו". צילום: באדיבות המשפחה

מגדל העמק נפרדה השבוע מתושב העיר, מקסים ממן ז"ל, שהותיר אחריו את אשתו פלורנס ו-3 ילדיו ליז, חן וליאור. לכתו המפתיעה של ממן הכתה בתושבי העיר מאחר והיה איש מוכר בקרב תושבי מגדל העמק בעיקר בעקבות מעשה החסד והתרומה שאפיינו אותו.
מקסים החל את דרכו בגיל 21 במפעל "האמה" שם עבד עד יום מותו ושימש כאחד המנהלים הבכירים במפעל. ירון הראל מנכ"ל מפעל "האמה" העיד על אהבתו, דאגתו ונאמנותו למקום עבודתו וספד לו: "מקסים החל את עבודתו בחברת "האמה" אחרי השירות הצבאי ומיד הפך לחלק מהמשפחה. עבד בכל תפקיד אפשרי והתקדם במהלך השנים. מקסים מלווה אותי מילדות ובתור ילד שהגיע לעבוד במפעל בחופשים היה המדריך והחונך שלי בחברה. מקסים חלק מהמשפחה הגרעינית שלנו וחלק מרכזי במשפחת האמה כולה על כל שלוחותיה. כולנו בתדהמה גדולה על גודל האבדה אחד מהמשפחה ואחד הנכסים הגדולים של החברה. אוהב אותו כמו אח וזכרו ומורשתו תהיה איתי תמיד".
מאות ליוו את מקסים בדרכו האחרונה בהלוויה שהוגדרה כאחת הכואבות שנראו במגדל העמק. ראש העיר אלי ברדה שהכיר אותו מקרוב ספד לו: "משפחת מגדל העמק ומשפחות ממן ועטר איבדו בן מטובי בניה של העיר. מקסים ז"ל היה אדם אהוב ומקובל, איש רעים להתרועע שמצא חן וחסד בעיני אלוקים ואדם. מקסים היה גאה בילדיו ובהישגיהם ולא הפסיק לפרגן למערכת החינוך בעיר. היה פטריוט נאמן לשמה הטוב של משפחתו, עירו וארצו וככזה הוא ישמור עליהם משמים".