מגדל העמק: חיילים וחיילות נפרדו מראש העיר (סא"ל במיל') אלי ברדה

0 חיילים וחיילות השתתפו בסדנא מספר 32 שעורכת הרשות בשיתוף משרד הביטחון ואגף להכוונת החייל המשוחרר, קרן גרוס וצה"ל לקראת שחרור מהשירות הצבאי. ראש העיר אלי ברדה: "גאה בבוגרים האיכותיים שלנו שהתגייסו לשירות משמעותי, הצטיינו במהלך שירותם והיו לשגרירים הטובים של מגדל העמק בכלל יחידות צה"ל"

סיום הסדנא יחד עם ראש העיר וצוות הון אנושי. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

כמיטב המסורת, התייצבו בשבוע שעבר חיילי וחיילות מגדל העמק לסדנא לקראת שחרור שקיימה הרשות באמצעות המרכז לפיתוח הון אנושי צעירים במסגרתה קיבלו החיילים כלים והדרכה מקיפה לחיים האזרחים והכוונה לרכישת השכלה גבוהה ופיתוח קריירה לצד סדנאות חווייתיות מחזקות ומעצימות על מנת להכינם בצורה מיטבית לשחרור ולהקל על כניסתם לאזרחות.
ליאורה אדרי מנהלת האגף לפיתוח ההון האנושי צעירים אמרה: "הלב מתרחב כל מחזור מחדש ובטח ובטח כשאנו כבר סופרים את המחזור ה-32 אנו מתרגשים לפגוש ולחבק את חיילי מגדל העמק כאן אצלנו בבית, זה תענוג אדיר וזכות גדולה לנו כצוות. אני מבקשת להודות לרשות ולעומד בראשה ולשותפינו היקרים קרן גרוס, צה"ל והאגף והקרן להכוונת חיילים משוחררים במשרד הביטחון וחברת תורן יועצים על השותפות והתמיכה לטובת חיילי מגדל העמק, מרגש ומעצים היה לראות את עו"ד עדן אלקובי רכזת חיילים משוחררים ופרויקטים מנהלת את הסדנא במקצועיות ובאחריות ובחיבור מושלם לחיילינו. עדן שבתפקידה הצבאי הייתה משקי"ת ת"ש הבינה מיד את חשיבות הסדנאות, את החיבור הנכון שהם מחברות את חיילנו לעשיית הרשות עבור צעיריה באמצעות המרכז לפיתוח ההון האנושי – צעירים ומכאן תלווה ותכוון אותם בהמשך ותוביל את חיילינו בבטחה לאזרחות".
ראש העיר אלי ברדה (סא"ל במיל') שנוהג להגיע בכל סדנא, לפגוש את החיילים, להודות להם על השירות הצבאי, לתת להם סקירה על התהליכים בעיר ולענות לשאלותיהם אמר: "כל מחזור הוא נוסטלגיה בשבילי, אני תמיד שמח ומתרגש לראות את העוצמה האיכותית של הבוגרים שלנו לובשי מדים ומשרתים בכל יחידות צה"ל. הקמתי את "מרכז הון אנושי – צעירים" הראשון בצפון והשני בארץ אחרי ב"ש בניהולה של ליאורה אדרי לפני כ-16 שנים וכיום אנו מרחבים את המבנה בבניית קומה נוספת כדי לתת מענה לביקושים ולפעילויות של צעיריה הטובים והמבטיחים של העיר. "מרכז הצעירים" הוא הבית השני שלכם נצלו את כל האפשרויות וההזדמנויות שהצוות האיכותי רוצה להעניק לכם. תכננו את צעדיכם כדי שיובילו אתכם לאקדמיה לרכישת השכלה גבוהה ולחזור לעיר כדי להשתקע בה, להקים את ביתכם, להשפיע על העיר בפנים ולהיות שותפים פעילים ומעורבים להתפתחותה".
חיילי העיר החזירו לראש העיר אהבה והודו לו על 25 שנות הובלה והנהגת העיר.