מגדל העמק: הכשרת "שגרירי הסובלנות"

העירייה נבחרה להוביל תכנית חינוכית ערכית מבית "סיסמא לכל תלמיד" "אחר אתה חבר" במסגרת ממשיכים ללמוד וליהנות גם בחופשת הקיץ

מגדל העמק נבחרה יחד עם עוד ערים נוספות ברחבי הארץ להוביל בשנת הלימודים תשפ"ד את התוכנית "אחר אתה חבר" – תוכנית חינוכית-ערכית מבית "סיסמה לכל תלמיד" לעידוד ההכלה, השוויון והנתינה בחברה הישראלית באמצעים דיגיטליים – ומזמנת לתלמידים בחופשה הגדולה את הכשרות "שגרירי הסובלנות".
ההכשרות נועדו להעשיר ולהעצים את התלמידים ברוח הסובלנות, ההכלה והשוויון דרך עולם המחשב והאינטרנט ולסייע להם לפתח כישורים ומיומנויות הנדרשות לתפקיד "שגריר הסובלנות".
בתוכנית הכשרת קיץ איכותית במתכונת שבועית, בה זוכים המשתתפים להכיר ילדים חדשים ולהתחבר לעולם תרבותי וחברתי אחר, ובה ייחשפו התלמידים לכלים דיגיטליים מתקדמים של בינה מלאכותית בשילוב ערכים חברתיים של נתינה וסובלנות.
אבישי ג'יבלי, מנכ"ל "סיסמה לכל תלמיד": "אני שמח על ההזדמנות שנפלה בחלקנו להעביר הכשרות גם בחופשת הקיץ ובפרט בנושא כה ערכי וחשוב מאין כמוהו, ולאפשר לתלמידים ליהנות מלמידה חווייתית וחדשנית, המשלבת טכנולוגיה מתקדמת לצד ערכים חברתיים של הכלה וסובלנות. פעילות זו מתאפשרת בזכות יו"ר המיזם, מר אודי אנג'ל והתורמים לו, החברה לישראל, חברת XT, ICL Group ו-OPC ENERG ובזכות שיתוף הפעולה ההדוק של הנהגת העיר וראש מינהל החינוך אושרת מלכה – בזכותם אנו זוכים להעניק לילדים הכשרה שערכה לחברה לא יסולא בפז".