מגדל העמק: "אהבת חינם" כל השנה

המיזם גייס עשרות תושבים להתנדבויות במסגרת "אהבת חינם" לא רק בט"ו באב, אלא ביום שיא המבטא אהבה כל השנה. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

המיזם גייס עשרות תושבים להתנדבויות במסגרת "אהבת חינם" לא רק בט"ו באב, אלא ביום שיא המבטא אהבה כל השנה

העיריה באמצעות היחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים יצאה במיזם המרגש – "אהבת חינם" שמטרתו הייתה להוסיף ולחזק את הסולידאריות החברתית בין התושבים. במסגרת המיזם יצא החודש קול קורא לתושבים להתנדב במגוון משימות התנדבות.
עשרות תושבים נרשמו למיזם ורובם הוסיפו רעיונות משלהם להתנדבויות והרחיבו את מעגלי הנתינה, כמו בדוגמאות הבאות: ספר שהגיע ל"בית גראבסקי" לחולי טרשת נפוצה וגייס צוות של מאפרות, מניקוריסטיות וסטייליסטית והפך את המפגש לחגיגה גדולה עבור הדיירים. תושבת שהייתה אמורה לשמח את ילדי פנימיית מגדים בפנימייה עצמה, אירחה אותם בבריכה שבביתה ועוד סיפורים מרגשים.
תושבת שקיבלה מתנה ליום הולדת של הבת שלה שחגגה שנה סיפרה בהתרגשות: "זה לא מובן מאליו לתת מתנה לאדם שאתה לא מכיר וזה לימד את ילדיי מה זו אהבת חינם".
תושבת אחרת שרכשה לילדה בגדים ליום הולדת ולקחה אותה וחד עם הוריה ואחיה לבית קפה כתבה: "הילדה התרגשה מאד מהמחווה וסיפרה כי מעולם לא חגגה יום הולדת בצורה כזו".
תושבת נוספת שקיבלה ציוד לימודי עבור הבת שלה ציינה ש"סוף סוף איני צריכה להעביר ציוד מילדיי הבוגרים לבת שלי".
ראש העיר אלי ברדה שיבח את אילנה פרץ עייש, מנהלת תחום ההתנדבות ורכזת תחום החילוץ מהעוני על ניהול תחום ההתנדבות מזה כ-25 שנה, על זכייתה במגן שר הבריאות ליחידת התנדבות מצטיינת ועל היותה עובדת מצטיינת שלא מפסיקה ליזום וליצור מיזמים ופעילות של נתינה, חסד ואהבת חינם ואמר: "אני גאה בתושבי מגדל העמק מתנדבים מעורבים ומיישמים את הערך כל ישראל ערבים זה לזה ורוח ההתנדבות מפעמת במלוא עוצמתה. תודה לתושבים שלקחו חלק בעשייה למען האחר".