מבצע משטרתי: דוחות נרשמו לאופנוענים שהשמיעו רעש דמוי ירי

שוטרי המחוז הצפוני ואגף התנועה הורידו 16 אופנועים שנסעו בלילות האחרונים בקרבת ישובים, הטילו פחד על התושבים ושהשמיעו קולות הנשמעים כקול ירי בעזרת האגזוזים. צילום: דוברות המשטרה

בלילות האחרונים התקבלו פניות רבות מאזרחים על קולות ירי הנשמעים בסמוך לישובים שונים במחוז הצפוני. מברור נסיבות המקרים עלה החשד כי מדובר בקבוצת אופנוענים גדולה שנוסעת בסמוך למקומות מגורים ומשמיעה רעש דמוי ירי בעזרת אגזוזי האופנועים.
אמש נערכו כוחות גדולים של המחוז הצפוני יחד עם משטרת התנועה הארצית (צפון) של אגף התנועה ועם קבלת דיווח על כניסתם לכביש 70 בוצעה חסימה של ציר התנועה. בהמשך נעצרו במקום 16 אופנועים. כלל האופנועים עוכבו לבדיקת בוחני רכב שם מצאו הבוחנים כי נעשה באופנועים שינוי מכני שיצר רעש דמוי ירי בעת האצת האופנוע. בסיום הבדיקה הורדו מהכביש 16 אופנועים ודוחות אכיפה נרשמו כנגד הנהגים.
בתוך כך, נהג אופנוע שניסה להתחמק מהמחסום המשטרתי, עלה על נתיב הנסיעה הנגדי תוך סיכון ציבור הנהגים שנסעו בכביש, נעצר ויובא הבוקר בפני בית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בעבירה של "סיכון משתמשי דרך".
מדוברות משטרת ישראל נמסר: ״שוטרי משטרת ישראל פועלים לשינוי תרבות הנהיגה ולהגברת הביטחון וההרתעה בכבישים, תוך הפעלת כלל האמצעים העומדים לרשותנו״.

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|