"מבינים בבשמים ואוהבים אנשים": המארז המסקרן והמשתלם של AMAZINGTROY PERFUME TEMPLE בעפולה

בכדי להוביל לבחירה מושלמת, החליטו בחנות הבשמים הבוטיקית AMAZINGTROY PERFUME TEMPLE במרכז העיר עפולה, לאפשר לכם לרכוש מארז של תריסר דוגמיות מבשמי היוקרה שלהם במחיר של 149 ש"ח בלבד

טרויה בן שבת בחנות הבוטיק AMAZINGTROY PERFUME TEMPLE בעפולה

 כמה פעמים כבר קרה לכם שרכשתם בושם שהריח לכם בחנות וואו אחד גדול, וכשהגעתם לביתכם נרגשים ומבושמים מהבחירה המדויקת, גיליתם להפתעתכם שהריח על גופכם השתנה או התפוגג לחלוטין, מבלי להשאיר אפילו חותם קטנטן ריחני ונעים? רוב הסיכויים שרובכן ורובכם נתקלתם בחוויה שכזו. בכדי למנוע תחושה זאת, החליטו ב- AMAZINGTROY PERFUME TEMPLE, בוטיק הבשמים הייחודי של עפולה (ברחוב הרב לוין 11), לאפשר לכם לרכוש מארז התנסות (לבחירתכם) של תריסר דוגמיות מבשמי היוקרה בבוטיק שלהם.
ההתנסות הזו מוצעת במחיר הכרות נגיש ואטרקטיבי שעומד על 149 ש"ח בלבד. מתלבטים במה לבחור? ובכן, צודקים, הבחירה היא אכן קשה, אבל בדיוק בשביל זה יש לכם את מקסים וטרויה בן שבת, הבעלים שהם בעלי ניסיון רב שנים, ויידעו לתפור למידותיכם ומידותיכן, את הבושם האידיאלי.
כך, לא יהיו לכם הפתעות ותיהנו מהבושם בצורה מושלמת. "נשמח לארח כל לקוחה ולקוח אצלנו", אומרים לסיום מקסים וטרויה, "שביעות רצונם של הלקוחות תמיד בראש מעייננו וחשובה לנו יותר מכל. זה גם המסר שחשוב לנו להעביר: שאנו מבינים בבשמים ואוהבים אנשים". בוטיק AMAZINGTROY PERFUME TEMPLE מתמחה במכירת בשמי יוקרה, נישה ואינדי אבל אם תתעקשו, תמצאו גם את רוב הבשמים של המותגים המוכרים. כל מותגי הבשמים היוקרתיים, הנישתיים ובשמי האינדי בחנות של בני הזוג בן שבת, נמכרים בבלעדיות בישראל. ניתן לרכוש אותם פיזית בחנות הבוטיקית – וגם בגרסת און ליין באתר: amazing-troy.com.

 

עקבו בפייסבוק: amazingtroy perfum temple 

ובאינסטגרם: Amazingtro__ perfume_temple

 

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|