מאור חגגה יום הולדת 15 עם הצוותים מהמרכז הרפואי העמק שהפכו למשפחתה

מאור עזרא ממשוב טפחות מטופלת בשנה האחרונה במחלקת האונקולוגיה בהעמק. עם סיום סדרת הטיפולים שלה, חגגו לה במרכז הרפואי יום הולדת 15. צילום: העמק

חוגגים יום הולדת למאור עזרא, המקסימה בת 15 במחלקה האונקולוגית בה"עמק"

מאור עזרא, נערה מקסימה בת 15 ממושב טפחות מטופלת בשנה האחרונה בידיהם הטובות והבטוחות של מחלקות אונקולוגיה ילדים ומחלקת ילדים א' במרכז הרפואי העמק.
אמה עדי עזרא מספרת: "אנחנו חוגגים 15 למאור כאשר אנחנו עטופים במלאכים שמלווים אותנו בשנה האחרונה בכל הרגעים- בקושי, בעצב, בשמחה, באתגרים.
כעת כשמאור סיימה את סדרת הטיפולים שלה אנחנו עם הפנים קדימה, מייחלות לחזור לשגרה. אנחנו מותירות כאן משפחה אמיתית- משפחת העמק שלנו. אנחנו מודות מעומק הלב לצוות של אונקולוגית ילדים: ד"ר סרגיי, מנהל היחידה לאונקולוגית ילדים וד"ר טלי דוחובני, רופאה מומחית בהמטואונקולגיה ילדים, לאחות המדהימה- הדיל ולכל הצוות. למחלקת ילדים א' בניהולו של ד"ר אבישי להד שאין מילים להודות לו, ולצוות האחיות המקסימות בניצוחה של האחות ליז איטח. אני רוצה שכל אנשי הצפון ידעו שיש כאן צוותים מקצועיים ברמה הטובה בארץ שמגיעים לעבודה עם הלב והנשמה. ואחרונות אך חביבות- נחמי אנג'לה ועינבל מהצוות של המרכז החינוכי 'העמק' אין כמוכן. אני מרוגשת מאוד ומקווה שלא שכחתי אף אחד בדרך, אבל הם עמוק בליבנו. תודה!"

צוות המחלקה האונקולוגית בהעמק חוגגים את יום הולדתה של מאור עזרה
צוות המחלקה האונקולוגית במרכז הרפואי "העמק "חוגגים עם מאור עזרה את את יום הולדתה

ד"ר סרגיי פוסטובסקי, מנהל היחידה לאונקולוגיה של ילדים: "אנו שמחים לחגוג למאור הגיבורה את יום הולדתה שברקע סיום סדרת הטיפולים שלה וכאשר היא נמצאת בהפוגה מלאה על סמך כל הבדיקות שנעשו. אנחנו ממשיכים במעקב ומתחילים תהליך שיקום ומאחלים למאור בריאות איתנה והמון אושר בחיים, אנחנו תמיד כאן עבורה".