לגור בסטייל – רעיונות לשדרוג הבניין המוזנח

קבלו מספר רעיונות לשדרוג בניין המגורים שלך שיגרמו לך להרגיש טוב יותר וישמרו את ערך הנכס שלך וצילום: canva

אם הבניין שלכם נראה מעט מוזנח, תשמחו לגלות שבעזרת השירותים הנכונים תוכלו לשדרג אותו בקלות, מבלי להשקיע המון. בדקו את כל הרעיונות לשדרוג הבניין שישפרו את איכות חייכם מקצה לקצה, יגרמו לכם להרגיש טוב יותר בכל פעם שאתם נכנסים הביתה, וישמרו את ערכו של הנכס שלכם.

• רעננו את מראה הבניין עם שכבת צבע

אם שכבת הצבע בחדר המדרגות כבר מתקלפת או שאיבדה מזוהרה, אתם תמיד יכולים להזמין אנשי צבעי מומחה כדי לצבוע את חדר המדרגות, את מתחם הכניסה (לובי) וחללים נוספים. לשכבת צבע חדשה יש את הכוח לשנות את המראה של הבניין במידה רבה, להפוך אותו להרבה יותר מואר, ולהכניס משב רוח רענן. צבעים מומחים יעבדו בצורה מסודרת, יתקנו גם סדקים או קילופי צבע, ויהיה להם את כל הציוד והניסיון כדי לבצע את העבודה ביעילות, מקצועיות וכמה שיותר מהר.

• הזמינו חברת ניקיון מקצועית

דרך נוספת לשדרג בניין מוזנח היא באמצעות שירותי ניקיון מקצועיים. לפעמים פוליש לרצפה וניקיון יסודי יכולים לעשות פלאים. כמו כן כאשר שומרים על ניקיון של הכניסה והחללים המשותפים באופן תמידי ההרגשה תהיה טובה יותר ונעימה יותר. ניקיון הבניין הרבה יותר מורכב מאשר ניקוי חדר המדרגות בלבד ולכן כדאי להזמין חברה מקצועית. חברות ניקיון עובדות עם ציוד ניקיון מקצועי כמו מכונות שטיפה, פוליש, שואבי אבק תעשייתיים וגם ציוד סנפלינג לניקוי חלונות, ובעזרת צוות מיומן וזמין היא יכולה לספק לכם מעטפת שלמה של שירותים.

• תכננו את הנוי וחללי החוץ

חללי החוץ של הבניין הם הדבר הראשון שאנשים רואים. לכן תתפלאו לגלות עד כמה עציצים יפים בכניסה יכולים להוסיף לנראות ולאווירה בבניין. בנוסף גינה חיצונית יכולה גם לשפר את נראות המבנה. מלבד תכנון הנוף, גננים יכולים גם לרסס נגד עשבים וכך למנוע מהם לצמוח ולחנוק צמחים אחרים. הם ישלבו מערכת השקיה שתפעל באופן אוטומטי ותחסוך מכם את ההתעסקות, יגיעו לגזום שיחים ויבצעו תחזוקה שוטפת לגינה.
טרנד הצמחייה המלאכותית הגיע גם אל מדרי המדרגות וכיום ניתן לרכוש עציצים מרהיבים שמספקים אווירה נעימה אבל בלי ההשקיה והטיפול הנלווים אליהם.

• השקיעו בתאורה

תאורה יכולה להשפיע על האווירה בבניין ועל התחושה שלכם כאשר אתם חוזרים הביתה או יוצאים לעבודה בכל יום. כדאי לבחור בתאורה חמה ונעימה, אשר תרגיש מזמינה יותר לעומת תאורה קרה או תאורת פלורסנט. ניתן לבחור בתאורה שקועה, בתאורת אווירה ובתאורה ממוקדת על אזורים מסוימים בחלל, כמו גם על אלמנטים דקורטיביים שתרצו להדגיש. כמו כן מומלץ להתקין תאורת חוץ עם חיישנים, כדי שגם הגישה לבניין תהיה בטוחה ונוחה יותר.

• צרו אפקט וואו בלובי של הבניין

הלובי הוא מתחם הכניסה של הבניין ולכן דורש השקעה. זה הרבה יותר נעים להיכנס ללובי נעים ומעוצב לעומת לובי מוזנח. יש המון דרכים לשנות את מראה הלובי, אינכם חייבים לעשות שיפוץ כללי. ניתן ליצור רושם על ידי עציצים, אפשר לבחור בחיפוי קירות ייחודי, ליצור נקודת מוקד מרכזית, לצבוע קירות בגוונים מעניינים או באפקטים מיוחדים, להוסיף אקווריום או קיר ירוק (תוכלו לבחור בצמחיה מלאכותית) ויש עוד המון אפשרויות שיגרמו ללובי שלכם להיראות נהדר, במינימום עלויות.

• שכרו את שירותיה של חברת ניהול

שדרוג ושמירה על תחזוקה מיטבית של הבניין אלו משימות שדורשות זמן והתעסקות. לכן לא פעם עדיף לשכור את שירותיה של חברה מקצועית אשר תדאג לכל העבודה הקשה עבורכם. חברת הניהול יכולה לתאם עם ספקי שירותים שונים כמו למשל עם חברת הגינון וחברת הניקיון. היא תזמין צבעים מקצועיים לצבוע חדר מדרגות או חללים נוספים, תבצע בדיקות, תיקונים ובכלל תערוך תכנית מקצועית ומסודרת לאחזקת הבניין ושמירתו במצב מיטבי.