"לא תנצחו אותי": הזווית העפולאית של שיר המלחמה המרגש

40 שנה אחרי שראה אור לראשונה, מחדש הזמר יהורם גאון את השיר האייקוני "לא תנצחו אותי" ולצדו שתי זמרות עפולאיות שי טמינו וקרולינה בן שבת, שתיהן בלהקה צבאית של חיל החינוך והנוער.

יהורם גאון עם שי טמינו מימין וקרולינה משמאל

כארבעים שנה אחרי שהוקלט לראשונה, חידש הזמר יהורם גאון יחד עם להקת חיל החינוך והנוער את השיר האייקוני "לא תנצחו אותי" שאומץ לאורך השנים כשיר עוצמה וחיזוק וכמובן שהוקלט כמחווה של יהורם והלהקות הצבאיות לחיילים בתקופת מלחמת "חרבות ברזל".
הבית האחרון בשיר "לא תנצחו אותי" של נעמי שמר מספר את סיפורו של עם ישראל על מצבי רוחו השונים כפועל יוצא מקורות ימיו.
במסגרת צילומי הקליפ בבימויו של יניב צדוק ובהפקה מוזיקלית של נועם זלטון, התארח יהורם גאון בבסיסי חיל האוויר, הים והיבשה ולצדו מאות חיילים מחילות אלה אך מי שבלטו יותר מכל היו שתי חיילות שנציבו לאורך כל הקליפ אחת לימינו ואחת לשמאלו ושתיהן מעפולה: שי טמינו וקרולינה בן שבת.
השתיים, טמינו ובן שבת, חיילות המשרתות בלהקה הצבאית של חיל החינוך והנוער מוכרות כזמרות מוכשרות מגיל צעיר בעיר עפולה כאשר הופיעו בטקסים בית ספריים ועירוניים וזכו לא פעם בתחרויות זמר ושירה ברחבי המדינה. השתיים למדו במגמת המוזיקה באורט אלון והן בוגרות מסלול חבורות הזמר בקונסרבטוריון העירוני בניהולו של יורם צדוק. יש לציין כי מלבד טמינו ובן שבת יצאו בארבע השנים האחרונות מאותו מסלול של חבורות הזמר של הקונסרבטוריון העירוני בעפולה שני זמרים נוספים ללהקות הצבאיות: שקד דהן ולחן סנוף.