לא שקט בגלבוע: שוב התפטרות של סגן ראש מועצה

אורי שומרוני ממושב רם און התפטר מתפקידו. בהודעה לעובדים הוא כתב כי חילוקי דעות מקצועיים הובילו להחלטה. מועצה אזורית גלבוע: "שומרוני ימשיך לשתף פעולה ולשרת את הציבור כחבר מליאה". צילום: אלבום פרטי

טלטלה נוספת במועצה האזורית גלבוע לאחר שסגן ראש המועצה אורי שומרוני התפטר מתפקידו.
כזכור, רק לפני כחודש התפטר תייסיר קאסם, סגנו של עובד נור, ראש המועצה.
בהודעה שהפיץ שומרוני לעובדי המועצה נכתב: "עובדים יקרים. ביום חמישי הגשתי לראש המועצה מכתב התפטרות מתפקידי כסגן ראש המועצה. זאת לאור חילוקי דעות מקצועיים. במהלך כהונתי בתפקיד שמחתי להכיר רבים מכם ולהעריך את עבודתכם למען תושבי הגלבוע. מאחל לכם הצלחה ודבקות במשימה לעשות טוב ביחד למען התושבים. להתראות במרחבי הגלבוע".
שומרוני, אל"מ במיל', שימש בעבר כסגן מפקד השייטת. את תפקיד סגן ראש המועצה, בטרם התפטר, הוא מילא במשך כשנה וחמישה חודשים. בפניה אליו הוא ביקש שלא להגיב ואמר שיעשה זאת בזמן שיתאים.
מטעם מוא"ז הגלבוע נמסר: "אורי שומרוני, ביקש לסיים את תפקידו כסגן ראש המועצה. בדברים שאמר בשיחה אישית עם ראש המועצה, ובהמשך כדיווח לעובדים, ציין את חילוקי הדעות המקצועיים, ובאותה נשימה גם הודה על ההזדמנות לעשייה למען הצלחתם ורווחתם של תושבי הגלבוע. שומרוני ציין שימשיך לשתף פעולה ולשרת את הציבור כחבר מליאה (נציג הישוב רם-און). ראש המועצה, עובד נור, הודה לשומרוני על פעילותו ומסירותו לתפקיד".