כתב אישום כנגד 3 צעירים מנצרת שתקפו צעיר ממניע גזעני

השלושה נאשמים בכך שתקפו באכזריות צעיר בן 19 בתחנת היסעים בנוף הגליל.. צילום: דוברות המשטרה

בסיום חקירה מאומצת של שוטרי המחוז הצפוני הוגש כתב אישום כנגד שלושה צעירים מנצרת בגילאים 21, 18,17 בגין תקיפת צעיר כבן 19 ממניע גזעני. השלושה נאשמים בכך ב-5 לאוקטובר סמוך לשעה 23:00 תקפו את הצעיר בעת שהיה בתחנת היסעים בנוף הגליל.
שוטרי המחוז הצפוני שהגיעו למקום לאחר דיווח למוקד המשטרתי, פתחו בחקירת נסיבות המקרה ממנה עלה כי הצעיר שישב בתחנת אוטובוס יחד עם עוד שתי בנות, הותקף בפראות על ידי שלושת הצעירים כאשר אחד מהם צעק לו "על ערבי לא מסתכלים ככה" ולאחר מכן נמלטו מהמקום. הצעיר שהותקף פונה לקבלת טיפול רפואי.
החשודים בתקיפה אותרו במהרה על ידי השוטרים שהצליחו לאתר את זהותם, והם נעצרו, כאשר בסיום חקירה מאומצת הוגש כנגדם כתב אישום באמצעות פרקליטות מחוז צפון.
ממשטרת ישראל נמסר כי בימים אלו היא פועלת ביתר שאת תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה למעצרם של חשודים באלימות מכל סוג שהוא בדגש על רקע לאומני כמו גם הסתה ברשתות.
כמו כן, משטרת ישראל קוראת למנהיגים הפורמליים והבלתי פורמליים בישובים ולאנשי החינוך לפעול למניעת התנהגות בריונית ואלימה, ארועים מסוג זה העלולים להטיל צל כבד על מרקם היחסים בין התושבים.