כשרונות צעירים בעפולה

בערב מאורגן להפליא עלו בזה אחר זה 10 ילדים כשרוניים בגילאים 6 – 10 תושבי העיר וביצעו קטעים שונים בשירה ובריקוד לעיני קהל רב.

כותרת ראשית: 

 

מעל מאה איש הגיעו לחבק ולפרגן לילדי עפולה שהופיעו על במה אחת במרכז קהילתי בית אשכול בעפולה עלית. ערב הכשרונות הצעירים-ילדים הופק במסגרת תכנית אירועי הקיץ של רשת המרכזים הקהילתיים המתחדשת בעפולה אותה מוביל רכז הקהילה ברשת, אבי ברקב.

במהלך הערב, עלו על הבמה 10 ילדים בגילאי 6-12, תושבי העיר, אשר ביצעו קטעים שונים בשירה ובריקוד. קדם לערב זה, שלב מיונים אליו נגשו מספר גדול יותר של ילדים, אשר ניסו את כוחם בשירה, נגינה וריקוד, אך כאמור, מתוך המתמודדים, רק 10 עברו לשלב האחרון.

 

 

הילדים המוכשרים שרו והציגו לעיני הקהל את כרונם הטבעי
הילדים המוכשרים שרו והציגו לעיני הקהל את כשרונם הטבעי

 

 

כך, ביום חמישי האחרון, הופיעו הילדים בפני קהל רב, אשר נהנה לראות אירוע קהילתי, ללא שיפוט ותחרות, אלא במה פתוחה להצגת הכישרון הטבוע בכל אחד מהילדים, מי בזמר ומי בריקוד. נציין, כי לערב זה היו שותפים אינה אוקון מהקונסרבטוריון העירוני למוסיקה, חן הררי, מנהל להקת הילדים "קולות בעמק" ואינה קוגן מבית הספר  לריקוד "ספורטידאנס".
האחרונים סייעו לילדים מבחינה מקצועית וליוו את האירוע משלב המיונים ועד לאירוע המרכזי. ילדי להקת "קולות בעמק" עלו לבמה ושרו שלושה שירים וילדים מבית הספר "ספורטידאנס" הפליאו בריקוד במגוון סגנונות. דבר אשר גרם לערב לנסוק לגבהים לאור תצוגת הכשרונות הברוכה של ילדי העיר.

"התחלנו במהלך חודש יוני את תכנית הקיץ שלנו מתוך מטרה להחיות את בית אשכול ובית פוזנק", ציינה שרון טופר-אמתי, מנכ"לית רשת המרכזים הקהילתיים. "לפנינו עוד דרך ארוכה, אך אנו רואים כי הציבור מביע עניין רב במה שאנו עושים. אנו רוצים להמשיך בדרך זו ולשתף את הציבור במחשבה על התכנים אותם אנו רוצים לקדם. זו קהילה אמתית, לא רק כותרת", הדגישה טופר-אמתי.

 

הקהל הרב  נהנה ממופע במרכז קהילתי בית אשכול בעפולה עלית

עפולה: תואר 'יקירי העיר' לשנת 2024 הוענק בטקס מרגש

|

חייו של מטופל ניצלו בזכות עירנותו של דימותן בכללית

|

מרכז רפואי העמק: 2 רופאים בכירים מונו וקודמו

|