רוחות של שינוי בסלון: כנסו אל אזור הנוחות ברהיטי ולדמן

הסלון הוא לב ליבו של הבית, ולכן, בחירת מערכת ישיבה היא משימה שיש לתת עליה את הדעת. מלבנית או מרובעת? ריפוד מעור טבעי או בד פשתני? מודרנית או אלגנטית? ושאלת השאלות: איזה צבע ישתלב הכי טוב בחלל. עדיין מתלבטים? "תרגישו בנוח" לשאול. אחרי ההסברים של צוות העיצוב ב"רהיטי ולדמן" בעפולה, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את מערכת הישיבה האידיאלית.
מעצבת:  לבנת כהן מרין  @livnatcmdesign
צילום: @odedsmadar

אתם מרגישים שהפייסבוק והאינסטגרם 'מטרגטים' אתכם לאינספור אתרים למכירת מערכות ישיבה וספות?
ובכן, זה לא קורה במקרה. האביב לגמרי כאן, מביא עמו רוחות של שינוי, וכנראה שהבנתם שהגיע הזמן להתחדש ולרענן את הסלון, הלב הפועם של ביתכם. אבל הבחירה היא קשה.
אז מאיפה מתחילים, באיזה סגנון להתמקד ואיך נמנע מטעויות ורכישה לא מוצלחת – כזו שתהדהד לנו כל יום מול העיניים?
לצורך המשימה החשובה פנינו לעזרת הצוות העיצובי של גלריית "רהיטי ולדמן" בעפולה. ראשית, הם מסבירים, חשוב לבחון את ההתאמה למאפייני החלל וצרכי המשפחה – במטרה שתסייע לבחירה מוצלחת של מערכת הישיבה.
השלב הבא, הוא להתמקד בהיבט החזותי, הפונקציונאליות והאלמנטים הפרקטיים: "האספקט של התאמה אישית חשוב מאוד מכיוון שאנו מעוניינים שמערכת הישיבה תשתלב בזרימה הכי טבעית במרחב הבית", אומרים בולדמן, "כך אפשר להתאים בצורה המושלמת את מערכת הישיבה לחלל הכי מרכזי בבית שבו אנו יושבים שעות ארוכות, מארחים, אוכלים ולעיתים גם מנמנמים.


הטיפ של גלריית ולדמן: עשו חיבור הגיוני בין כל החלקים בטרם אתם פותחים את הארנק: בין היופי והנראות לאיכות והיעילות, בין חומרי הגלם המשובחים לפרקטיות והשימוש


אנחנו מדברים בראש ובראשונה על גדלים, ולכן ודאו שגודלה של הספה לא תוביל להשתלטות על החלל ומניעת מעבר קליל בסלון. במכלול השיקולים נכנסים גם הפרמטרים הבאים: סגנון, סוגי טקסטיל ובחירה בין סלון מפנק, רך וחם, מתוח, שוקע, עמוק 'פלאפי' והרשימה עוד ארוכה.
אנחנו אגב ממליצים ומאוד אוהבים טקסטיל טבעי ונושם  בגוונים בהירים. עצה נוספת וחשובה שלנו: אל תתביישו לשבת, 'להיזרק' קצת ולחוש איך זה מרגיש לכם. בהקשר של ספות הבד יש אינספור אפשרויות לדיגומים, טקסטורות וגוונים כאלה ואחרים. אם יש ילדים בבית ובעלי חיים שרובצים על הספות- תשקלו רכישה של מערכת ישיבה עם בדים קלים לניקוי דוחה כתמים.
מעבר לכך נרצה לשלב את מערכת הישיבה בהרמוניות בחלל. פה ייכנסו שיקולים של בחירת צבע, (סולידי או מקושקש?), שילוב כריות שהוא נושא חשוב בהקשר האסתטי ונבחן האם להתאים שזלונג, ספה או כורסא מעוצבת להשלמת המראה, עם טאצ' עיצובי וצבע נועז יותר. חשוב שתפנימו: רכישת סלון או מערכת ישיבה שנראית מושלמת ברושם ראשוני, אך לא מתכתבת עם הבית ומיקומה למשל לא יתאים לצפייה בטלוויזיה הוא לא מהלך חכם. ועוד דבר, אל תתפשרו על איכות. אתם מוציאים מכיסכם סכום נכבד, אז וודאו שמערכת הישיבה היא כמו שאומרים 'מבית טוב'".

 

 

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|