"כל מה שניסו לעשות עד היום כל 'המומחים הגדולים' הביא אותנו לתקיעות"

הדס שקד מהיישוב הקהילתי גן נר הודיעה כי תתמודד על ראשות המועצה האזורית הגלבוע. "אני מגיעה עם עשרות תושבות ותושבים שהולכים איתי תקופה ארוכה, שחושבים ויודעים שאפשר לעשות כאן הרבה יותר". צילום: שגיא מורן

הדס שקד, תושבת היישוב הקהילתי גן נר, ומי שבעשור האחרון מנהלת ישובים, תתמודד על ראשות המועצה האזורית הגלבוע.
שקד (47), נשואה לאמיר ואמא ל-3 היא פעילה חברתית באזור הגלבוע, היתה שותפה להקמת עמותת "צועדים יחד לעתיד משותף" שותפה בצוות ההקמה של בית הספר הדמוקרטי "אלי מרחב" וחברת הוועד המנהל שנים רבות. היא הקימה את קהילת הפייסבוק "גלבועיסטית".
בעלת תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית ולצידם סיימה שורה של קורסים מקצועיים ביניהם קורס דירקטורים, מנהלי קהילה ותכנון בהתיישבות הכפרית.
"אני מגיעה עם עשרות תושבות ותושבים שהולכים איתי תקופה ארוכה, שחושבים ויודעים שאפשר לעשות כאן הרבה יותר – בחינוך, בתרבות, בסביבה, בשירות לאזרח, בדאגה לשטחים החקלאיים, באפשרויות לפיתוח עסקי וחקלאי", אמרה שקד והוסיפה: "השנים האחרונות מלמדות אותנו שהאנשים שמנהלים את המועצה האזורית הגלבוע עובדים באותן שיטות ובמבחן התוצאה אין התקדמות לשום מקום. הגיע הזמן לשינוי. אני מציעה גישה רעננה, חשיבה יצירתית ושיתופי פעולה בין היישובים. את המצע שלי ואת תוכניותיי לעתיד הגלבוע ניתן לקרוא ברשתות החברתיות ולשמוע במפגשים שאני מקיימת עם תושבות ותושבים. יש נושאים רבים שצריך לטפל בהם, ויש דרכים לעשות זאת שככל הנראה לא בוצעו עד כה, ולראיה, כל מה שניסו לעשות עד היום כל "המומחים הגדולים" הביא אותנו לתקיעות.
אותי חינכו לקחת אחריות, להוביל, לפעול למען הקהילה והחברה ואני כאן כי המקום הזה חשוב לי, ואני יודעת שאני יכולה. בזכות עשייתי הציבורית הענפה, ניסיוני הרב והכישורים הרלוונטיים, אוביל את המועצה לעתיד טוב יותר. תושבות ותושבי הגלבוע יצטרכו לבחור – האם עוד מאותו דבר או תקווה חדשה, מחשבה רעננה ואיכות חיים טובה יותר לכולנו. אני מבחינתי אעשה הכול כדי להוביל לשינוי המיוחל".