כל הדלתות נפתחות: הצוות העיצובי של פיבין מדריך אתכם כיצד לבחור דלתות

הצבעים, הטרנדים והפרקטיות: דלתות הפנים של הבית חשובות לא רק בהיבטים של עיצוב החלל באופן פונקציונאלי, האווירה והנראות. אז מה לקחת בחשבון לפני ש'פותחים' את הכיס? הצוות העיצובי של פיבין בעפולה מדריך אתכם כיצד לבחור דלת איכותית, מבודדת רעשים, ועמידה בפני מים – בכדי שהכניסה תהיה בלתי נשכחת. צילום: באדיבות דלתות תייר

הקירות נצבעו בהרמוניה, הסלון רוהט כמו במגזין מעודכן, גופי התאורה  משדרים חמימות, התריסים המודרניים משתלבים בקלאס והחפצים עוצבו בדיוק והקפדה. אז הכל טוב מאוד? ובכן, כמעט. המשימה שנותרה לכם רגע לפני שאתם מעלים ל'פיד' שלכם פוסט מהז'ורנל, היא לנטרל את הדלתות הישנות, השרוטות והחורקות, ולהתחדש בדלתות חדשות, כאלה שמתכתבות עם העיצוב המושלם שלכם. בכדי שהתהליך לא יהיה מסובך עבורכם, הצוות של פיבין עפולה מסביר איך תעשו את זה נכון, כי גם דלתות צריך לדעת איך לקנות.
ראשית, לפני הבחירה העיצובית חשוב מאוד לתת תשומת לב להתאמת החומר ממנו עשויה הדלת. בחדרי האמבטיה לדוגמא נדרשות דלתות שעמידות בפני נזקי לחות ומים. במקרה הזה ממליצים בפיבין להתקין דלת פולימרית איכותית שמגיעה כיום במגוון עיצובים הרמוניים.
ביתר חדרי הבית מומלץ לבחור בדלתות איכותיות שאותן ניתן לבחור ממגוון רחב של עיצובים שונים. חשוב לתת את הדעת על איכות הדלת, ולהקפיד שהיא תהיה מורכבת בצורה תקינה.

• "תרגישו מבודדים"

אספקט נוסף בעל חשיבות משמעותית בבחירת דלת הפנים הוא בידוד הדלת. סביר להניח שלא תרצו לשמוע את הקטנים שלכם צורחים משמחה אחרי עוד גול גאוני של ליאו מסי, בייחוד אם אתם נמצאים בחדר העבודה, בשיחת זום חשובה. בכדי שלא תהיו מתוסכלים ועצבנים וודאו שהדלתות שאתם רוכשים אקוסטיות ומבודדות רעשים, כמו דלתות תייר לדוגמא.
בפיבין מוסיפים שכיום דלתות טריקה שקטה הן הדלתות הנפוצות ביותר להתקנה היום כדלתות פנים-  כשהן מגיעות במנעד רחב של סוגים ועיצובים – וטובות לכל חדר בבית – לחדרי הילדים וחדרי השינה.
אספקט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא עלות ההתקנה. עדיף לחסוך בעלויות ולהחליף כמה דלתות ביחד במקום כל תקופה קצרה דלת אחת או שתיים. לסיום, אל תוותרו על רכישה של דלתות עם תו תקן ואחריות יצרן מוכרת.
בפיבין עפולה מגוון רחב של דלתות פנים – בשלל עיצובים המותאמים לכל חללי הבית.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|