כיצד דרכון רומני יכול לעזור לנו בחול?

היתרונות של דרכון רומני לישראלים בחו"ל- רוצים להוציא דרכון רומני? כך תעשו זאת נכון. המחשה ( אתר PEXELS
Vlada Karpovich )

אחד הדרכונים הפופולריים והמבוקשים ביותר בעולם כיום, בוודאי בקרב ישראלי, הוא הדרכון הרומני. יהודים רבים שחיו ברומניה והיגרו לאורך השנים למדינת ישראל יהיו זכאים לאזרחות רומנית (בנוסף לאזרחות הישראלית), כאשר גם הילדים, הנכדים והנינים שלהם יהיו זכאים לה. חוק הזכאות לאזרחות רומנית עובר בירושה, כך שגם במקרה של פטירת ההורה, הסבא או הסבא רבא תהיו זכאים לדרכון רומני. לדרכון זה ואזרחות רומנית יש יתרונות רבים גם ברומניה וגם במדינות רבות אחרות בחו"ל.

• היתרונות של דרכון רומני לישראלים בחו"ל

  • מגורי קבע – בין אם אתם רוצים להגר ממדינת ישראל או שהאופציה פשוט תהיה פתוחה עבורכם בעתיד – זהו אחד היתרונות החשובים ביותר של הוצאת דרכון רומני. אזרחות רומנית מקנה לכם דרכון אירופאי לכל דבר ויאפשר לכם מגורי קבע בשטח האיחוד האירופי, כלומר בכל המדינות החברות בו. ישראלים רבים מעתיקים את מגוריהם לרומניה למספר שנים או דרך קבע, עובדים כעצמאיים ומאפשרים לעצמם להרוויח את כספם לחשבון בישראל, כאשר הם יכולים ליהנות מהנוחות, השקט הביטחוני ויוקר המחיה הנמוך יותר ברומניה לעומת ישראל.
  • לימודים – ברומניה בפרט וברחבי האיחוד האירופי ישנן כמה מרכזים אקדמיים מהמובילים והנחשבים בעולם. על ידי הוצאת דרכון רומני תוכלו ללמוד לתארים במחיר מסובסד ובמקרים מסוימים אף לזכות במלגת לימודים מלאה. מכאן, שאם אתם בונים על קריירה אקדמית דרכון זה יכול לפתוח בפניכם אינספור אפשרויות חדשות.
  • עבודה באופן חוקי וללא הגבלה – במדינות האיחוד האירופי. אם אתם רוצים לא רק לגור בחו"ל אלא גם לעבוד בחו"ל עם כל התנאים הסוציאליים המוכרים בחוק כמו פנסיות, ימי חופשה, ימי מחלה, דמי אבטלה ועוד. תוכלו כעת לעשות זאת עם דרכון רומני.
  • כניסה חופשית – למעל 150 מדינות ברחבי העולם, ללא צורך בוויזה או אשרת שהייה מיוחדת כלשהי. דרכון רומני באופן ספציפי מאפשר כניסה ל174 מדינות וטריטוריות שונות ברחבי העולם. כולל למדינות שבעלי אזרחות ישראלית לא מורשים להיכנס אליהן. כמו כן תוכלו לעבור בחופשיות ובמהירות בין מדינות השייכות לאיחוד האירופי.
  • ביטחון גדול יותר למטיילים – תוכלו לזהות להגנה קונסלרית רומנית/אירופית במדינת היעד.
  • אפשרויות השקעה בנדל"ן – עם מגוון הטבות ואפשרויות למחזיקי דרכון אירופי, נגישות לבנקים ולמימון באירופה ועוד. מחירי הנדל"ן ברומניה נמוכים בהרבה מאלה שבישראל ומניבים תשואה גבוהה יותר ולכן נחשבים כאופציית נדל"ן מדהימה עבור היזמים הישראלים.

רוצים להוציא דרכון רומני? כך תעשו זאת נכון

אנו בחברת ES ISRAEL מתמחים בהוצאת דרכון רומני ליהודים בעלי שורשים רומניים. באמצעות תהליך קל, פשוט ומהיר נוכל להתחיל בתהליך איסוף המסמכים והגשת הבקשה שלכם. את התהליך הראשוני מבצעים אונליין ו/או בשיחה טלפונית. לאחר חתימה על הסכם השירות תקבלו את רשימת המסמכים שתצטרכו להמציא כאשר חברת ES ISRAEL תבצע את הבדיקה, התרגום וחותמת האפוסטיל הנדרשת כדי להגיש את המסמכים ישירות ברומניה כדי לזרז את התהליך עבורכם.