כינרת: הוחרמו עשרות סירות שחנו בחניון לא חוקי

המשטרה, מנהלת תיאום פעולות אכיפה בשיתוף הרשות לאכיפה במקרקעין ורשות המיסים, פעלו בחניון עליו השתלטו עבריינים. צילום: דוברות המשטרה

אתמול ביצעו רשויות החוק פעולות אכיפה בחוף מאיר בכינרת בחניון החוקי במסגרתם בוצעה תפיסה פלילית של 21 סירות החונות בחניון לא חוקי בכנרת עליו השתלטו עבריינים.
מהמשטרה נמסר כי שוטרי המחוז הצפוני בשיתוף שוטרי מנהלת תיאום פעולות אכיפה (מתפ"א), מפקחי מחוז צפון של הרשות לאכיפה במקרקעין ועובדי פקיד שומה טבריה מרשות המיסים ביצעו אתמול(א') תפיסה פלילית של סירות החונות בחניון "חוף מאיר", אליו פלשו גורמים עבריינים ועושים בו שימוש אסור.
מהמשטרה נמסר כי במהלך הפעילות, תפסו הכוחות 21 סירות מנוע, כאשר בנוסף 2 בעלי סירות פינו את הסירות באופן עצמאי ועוד 17 בעלי סירות התחייבו לפנות את הסירות באופן עצמי תוך מתן ערבויות. הסירות שנתפסו הועברו לאכסון ובהמשך ישוחררו בכפוף להתחייבות מצד בעלי הסירות שלא להחזיר אותם למגרש הבלתי חוקי.
במשטרה ציינו כי הפעילות מצטרפת לסדרת מבצעים ופעילויות משותפות שקיימו משטרת ישראל והרשות לאכיפה במקרקעין בחודשים האחרונים באזור חופי האגם הלאומי.
משטרת ישראל והרשות לאכיפה במקרקעין ימשיכו את פעילותן בנושא אכיפת ההשתלטויות הבלתי חוקיות בחופי הרחצה ובכלל, על מנת למנוע פעילות הפוגעת בגישה החופשית של הציבור למשאבי הטבע, תוך שימוש בכלל הכלים הנדרשים לשמירה על שלום ציבור המתרחצים.

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|