"כולנו משפחה אחת גדולה": האחיות מ"העמק" שהגיעו למרכז הרפואי בעקבות אימן

לרגל יום המשפחה, האחיות רזי מושקוביץ פיטרו, אחות במחלקה פנימית ב׳ ב3.5 ובינת וייצמן, אחות במחלקת יולדות א׳ מספרות על החיבור למטופלים, הסיפוק בטיפול והחוויות המשותפות שהן חולקות. צילום: העמק

לכבוד יום המשפחה, הכירו את רזי ובינת – אחיות שהן גם אחיות במרכז הרפואי העמק בעפולה.
רזי מושקוביץ פיטרו, אחות במחלקה פנימית ב׳ ב3.5 השנים האחרונות, ובינת וייצמן, אחות במחלקת יולדות א׳ מזה 8 שנים: ״הגענו למקצוע בעקבות אמא שלנו שהייתה אחות ופרשה לגמלאות השבוע. בתחילת דרכה היא הייתה אחות בפגיית העמק ובהמשך עבדה 30 שנים בבית אבות ׳משלב׳. היא העבירה לנו את האהבה למקצוע״. בינת מספרת שבתור ילדה היא גדלה בחצר בית החולים במגורי העובדים.

רזי, למה מחלקה פנימית?
"הגעתי ל'העמק' בשיאה של מגפת הקורונה, והיו צריכים ידיים עובדות במחלקות הפנימיות שטיפלו ברוב חולי הקורונה. מאז אני שם ואני מאוד אוהבת את מה שאני עושה, את המטופלים שלי, ואת תחום הגריאטריה".

בינת, למה מחלקת יולדות?
"למען האמת רציתי להיות אחות במיון אבל כשהגעתי ל'העמק' התחלתי במחלקת יולדות ופשוט התאהבתי. אני אוהבת את היולדות והתינוקות, את אנשי הצוות. ילדתי פעמיים בבית החולים ולכן אני מרגישה שאני מבינה את המטופלות שלי וזה התחום שהכי קרוב לליבי. עכשיו אני גם לומדת קורס מיילדות ומרחיבה את הידע והיכולות שלי".

מה תאחלו ליום המשפחה?
"שנמשיך להיות החברות הכי טובות, להצחיק אחת את השנייה ולחלוק חוויות מהעולם המשותף הזה שלנו. נאחל גם למשפחת המרכז הרפואי העמק יום המשפחה שמח, כי כולנו כאן משפחה אחת גדולה".

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|