כבוד: קורל סוויסה מעפולה זכתה במקום השלישי בתחרות כתיבה ארצית

קורל סוויסה, תלמידת כיתה ה' בבית הספר 'אלון יזרעאל' בעפולה סיימה במקום השלישי בתחרות כתיבה ארצית עם סיפורה "תעלומה במחנה קיץ". צילום: בית ספר אלון יזרעאל

הישג נפלא לבית הספר אלון יזרעאל ולתלמידה קורל סוויסה: כחלק מהמאמץ להפחית שעות מסך ולעודד כתיבה בקרב תלמידים, מפעיל מינהל החינוך בשיתוף המרכז הישראלי תכנית חינוכית לעידוד כתיבה בבתי הספר ובשיאה תחרות כתיבה ארצית.
"כשהמורה שלי הודיעה לנו על תחרות כתיבת סיפורים שתתקיים בעוד שלושה חודשים בתל אביב קפצנו בשמחה" סיפרה סוויסה על הרגע בו שמעה לראשונה על תחרות הכתיבה והוסיפה: "במסגרת השיעורים למדנו בכיתה כיצד כותבים סיפור ומהו סיפור טוב. התחלתי לחשוב על רעיונות לסיפורים ועלה בי הרעיון לסיפור מסתורי בהשראת ספרים וסרטים שקראתי וראיתי. התרגשתי לראות את הסיפור שלי 'תעלומה במחנה קיץ' מוצג בתערוכת הסיפורים הבית ספרית ושמחתי שהוא עורר עניין בקרב תלמידים ועוד יותר התרגשתי לאחר שנבחר להיות בין ששת הסיפורים שייצגו את בית הספר בתחרות הכתיבה של המרכז הישראלי".
לפני כשבוע נערך הטקס החגיגי בשפיים אותו הנחה השחקן טל מוסרי שהכריז על הזוכים
שעלו לגמר וביניהם קורל סוויסה. "האמת, הופתעתי אבל רצתי לבמה שם קיבלתי שרשרת הנושאת את שמי ושהכריזו עליי כזוכה במקום השלישי חשבתי לעצמי שכל הזמן והמאמץ שהשקעתי השתלמו בסופו של דבר" סיפרה. לאחר הטקס הוזמנו הזוכים לבית הנשיא בירושלים הנשיא הרצוג ורעייתו, קיבלו את פני הזוכים, ערכו להם סיור בבית הנשיא ושמעו מהם על הסיפורים שכתבו.

 

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

פעילויות חינוכיות ערכיות ומשמעותיות בעמק יזרעאל

|