כבוד: פרס חינוך מחוזי למוא"ז הגלבוע ומועמדות לפרס החינוך הארצי

עובד נור: "זה לא היה קורה ללא העבודה והאכפתיות של הצוותים החינוכיים. חינוך נעשה מתוך שליחות ובמחשבה ותכנון מעמיקים, ובאהבה יום-יום, על ידי כל שותפינו לדרך, ובהם אני גאה

הועדה המחוזית לפרס חינוך לרשויות, סיימה אמש את עבודתה ולאחר תהליך ארוך של בחירת הרשויות המועמדות לפרס, זכה הגלבוע בפרס החינוך המחוזי, מתוך תשע רשויות שהגישו מועמדות לוועדת הפרס. כעת, מעפילה מוא"ז הגלבוע לשלב הארצי *כמומלצים על ידי המחוז לוועדת הפרס הארצית.
זו הפעם הראשונה בה זוכה מוא"ז הגלבוע בתואר המכובד, שיזכה אותה גם בפרס בסך 140 אלף שקל-סכום שיוקצה לחינוך ולפעילויות במוסדות החינוך בגלבוע. הפרס המכובד מוענק לרשויות המובילות בעשייתן בתהליכים חינוכיים מערכתיים יוצאי דופן, לאורך זמן ותוך מגמת שיפור. בנוסף, בחנה וועדת הפרס את שיוון ההזדמנויות והעשייה החינוכית המפוארת המאפשרת לתלמידים צמיחה והתפתחות.
מנהלת מחוז הצפון ד״ר אורנה שמחון בירכה את הרשויות הזוכות וציינה כי ״רשויות אלה הציגו תפיסה חינוכית סדורה המגובה במשאבים ויחד עם משרד החינוך ואנשי החינוך בישובים אלה, חותרות רשויות אלה בנחישות ובהתמדה להשגת היעדים שהציבו לעצמן. רשויות אלה הציגו עשייה חינוכית פורצת דרך".
ראש המועצה, עובד נור, קיבל את הבשורה בגאווה גדולה וביקש להודות בחום לכל השותפים למעשה החינוכי בגלבוע: "החינוך בגלבוע הוא התשובה לכל השאלות וככזה הוא עומד במרכז העשייה בגלבוע כפי שמעידות התוצאות, ומבטאת ההערכה העצומה שקיבלנו" אומר עובד נור. "אנו עושים מאמצים ניכרים כדי לקדם ולטפח ערכים ומצוינות לכל תלמידינו, ואני מודה קודם כל להם, ולמשפחות בהם נוצקה המצוינות. זה לא היה קורה ללא העבודה והאכפתיות של הצוותים החינוכיים, הרואים בתלמיד כאילו היה הילד שלהם, ומאמינים ביכולתו ובכישוריו. חינוך נעשה מתוך שליחות ובמחשבה ותכנון מעמיקים, ובאהבה יום-יום, על ידי כל שותפינו לדרך, ובהם אני גאה״.
עוד הוסיף ראש המועצה כי "הגאווה מתעצמת כשאנו גם מכירים את ההשלכות הערכית לחינוך בגלבוע, המתבטאות בתרומה האדירה של נוער הגלבוע בחיזוק הסולידריות החברתית, בהתנדבות ובשירות המשמעותי, ובביסוס חיי שותפות בין כל הקהילות בגלבוע. כפי שקבע יאנוש קורצ'ק: "הדואג לימים זורע חיטים, הדואג לשנים נוטע עצים, הדואג לדורות מחנך אנשים" -זוהי דרכנו וכך נמשיך לעשות".

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|