"יש ביכולתי להוביל את הגלבוע למציאות חדשה"

המודל המנהיגותי שהוא מתכוון להטמיע בגלבוע, החבירה לדני עטר ("יש לנו הערכה הדדית, דני מנהיג עתיר זכויות"), ההחלטה לצאת מאזור הנוחות והחיבור לשחר יערי מקיבוץ בית אלפא. רגע לפני הכניסה לישורת האחרונה בבחירות, דניאל בן, בכיר בכוורת של דני עטר, מדבר על ה"אני מאמין" שלו, המחירים שהוא משלם על הכניסה לעולם הפוליטי, והרצון להשפיע

לפני כשנתיים לערך לקח דניאל בן, מנכ"ל רשת המתנ"סים שחקים בעפולה החלטה חשובה ומשמעותית, להצטרף לדני עטר, בקמפיין ההתמודדות שלו על ראשות המועצה בגלבוע.
ההחלטה לא הייתה פשוטה כלל וכלל עבור בן שאוחז במשרה בכירה וזוכה להערכה רבה על פעילותו לקידום הקהילות השונות בבירת העמק. אבל מרגע ההחלטה ועד לעת הנוכחית, הוא ניצב לצד עטר בכל הצמתים החשובים, שומע את הצרכים והביקורות של התושבים ומשמיע את דעתו.
עטר מצידו דיבר לא פעם על ההערכה שלו לבן, כחלק מהמנהיגות הצעירה בגלבוע, ואם הוא ייבחר, בן צפוי מן הסתם לשמש בתפקיד בכיר ולהיות חלק מהדמויות שיובילו ויקבלו החלטות.
אחרי אינספור מפגשים עם חברי מושבים, קיבוצים, יישובים, דמויות משפיעות מערכת הבחירות נכנסת לישורת האחרונה ובן סיפר בפוסט בפייסבוק על הדרך שעבר לאורך שנתיים אלו ולאן הוא מכוון.

• "אני חש זכות גדולה לצד חובה להפשיל שרוולים"

"אני מלווה מקרוב את דני במסע לראשות המועצה האזורית הגלבוע", כתב בן, "אני אומר מסע ולא מרוץ כי לדני, לי ולצוות יש יעדים ארוכים טווח ולא ספרינט רק עבור ניצחון וגמרנו. כדור שלישי למייסדי מושב דבורה וכמי שבחר לעסוק בשירות הציבורי ועשייה קהילתית אני חש זכות גדולה לצד חובה להפשיל שרוולים ולהירתם ככל הניתן למען הגלבוע. זו אינה החלטה פשוטה ויש לה מחירים. היא מחייבת בשלות, נכונות ובחירה לצאת מאזור הנוחות ולרתום את כל הכישורים, הניסיון והכוחות האפשריים ולצאת למערכה פוליטית על עתידו של הגלבוע.

דניאל בן עם דני עטר
דניאל בן עם דני עטר, המועמד לראשות מועצה אזורית הגלבוע

משום כך, חברתי בגאווה לדני, מנהיג עתיר זכויות, ניסיון, כישורים ויכולות ברמה הארצית והמקומית. החיבור טבעי לנו, למשפחות שלנו יש קשר ייחודי במשך עשרות שנים ובחודשים האחרונים אנו מוצאים עצמינו עוסקים יחד בבניית וחזון ובשיח מרתק על תפקיד הרשות, הפוטנציאל שלה והשפעתה על עתידנו. התחושה היא שהחיבור ביננו מייצר מודל מנהיגותי חדש שבנוי על הערכה הדדית של דמויות ראויות, שמשלימות אחת את השנייה".

• המטרה? "להפיח רוח רעננה"

לדברי בן, העובדות הללו אפשרו לו ולעטר לשים בצד את מחלוקות העבר ולהתגייס לחשיבה, תכנון ועשייה משותפת מתוך דאגה עמוקה לעתיד המועצה. "אנחנו לא לבד", הוסיף בן בפוסט: "למחנה הזה מצטרפים מידי יום תומכים רבים שחפצים בשינוי ובהפרחת האזור. אחת מראשוני המצטרפים הייתה גם שחר יערי, מקיבוץ בית אלפא. מנהלת הקהילה, אישה משפיעה ומובילת דעה באזור שלנו. שהוכיחה יכולות ניהול מרשימות בסוגיות ותהליכים מורכבים. יערי הפכה לחברה קרובה, ואני גאה שהיא ניצבת לצידנו. אני בן הגלבוע, נולדתי והתחנכתי כאן כחלק מדור שראה כאן תמורות רבות ביישובים וכבר מגיל צעיר חשתי את המחויבות להירתם ולהוביל. אני מגיע היום עם ניסיון עשיר של עשייה ציבורית מגוונת, תפקידי ניהול בכירים, יצירת רשת חינוך בלתי פורמלי בעיר גדולה והצלחות ואני מאמין שיש ביכולתי לתרום באופן משמעותי ולהוביל את הגלבוע למציאות חדשה, לעצב חזון בר הגשמה, ולפיח רוח רעננה, שתוציא את הגלבוע מקיפאון ותחושת האכזבה והייאוש השוררת בקרב רבים. אני כאן. עם דני והצוות, כי הגלבוע לפני הכל".