"ימי מוזיקה במגידו": חוגגים עם לאה שבת ואוהד חיטמן

תוכנית הכנס,מרשימה, ותכלול נגינה בהרכבים, סדנאות, כיתות אמן, מופעים פתוחים לציבור והרבה הרבה יצירה משותפת מוזיקלית של הצעירים עצמם, בליווי האמנים הבוגרים.

לאחר שבשנים קודמות אירח כנס "ימי מוזיקה במגידו" את יוני רכטר, אברהם טל, מיקי גבריאלוב, שם טוב לוי, איה כורם, בית הבובות ורבים אחרים ממשיכים גם השנה באולפנה למוזיקה על הפקת תוכנית מגוונת ומרשימה של מורים ואמנים שיציינו את שנתו השביעית של הכנס המיועד לבוגרי כיתות ז' עד י"ב הלומדים נגינה ושירה.
מנהל האולפנה שמואליק טסלר, בסיוע ויעוץ של אופיר טל, גיבשו לקראת הקיץ רשימה מגוונת של אמנים יוצרים שיעבירו כיתות אמן לתלמידי המוזיקה הצפויים להגיע מכל רחבי הארץ.

הזמרת והיוצרת לאה שבת. תעביר כיתת אומן
הזמרת והיוצרת לאה שבת. תעביר כיתת אמן

בראש המורים השנה עומדים הזמרת והיוצרת הוותיקה לאה שבת, היוצר אוהד חיטמן וגם ראפר צעיר ומצליח הקרוב בגילו לגילם של המגיעים לכנס נצ'י נצ'.
תוכנית הכנס המרשימה תכלול נגינה בהרכבים, סדנאות, כיתות אמן, מופעים פתוחים לציבור והרבה הרבה יצירה משותפת מוזיקלית של הצעירים עצמם, בליווי האמנים הבוגרים, בתחומי הרוק, ג'אז, פאנק, פיוז'ן ומוזיקה קלה.

אירועי "ימי מוזיקה במגידו" נערכים כאמור זאת השנה בשביעית ומוקדשים לזכרם של עמי פישביין וינאי וייס, בני קיבוץ עין השופט והדר רמון בת רמת השופט שהיו פעילים בתחום המוזיקה ובתמיכת משפחותיהם.
כמו כן תומכים באירוע 'קרן חבצלת – מוסדות תרבות וחינוך של השומר הצעיר', 'קרן עמי', 'קרן עד, קיבוץ גלעד, קיבוץ רמת השופט, קיבוץ עין השופט, קיבוץ משמר העמק וקול המוסיקה חלילית.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|