יחסי חוץ: כך תיהנו מהגינה שלכם בקיץ הישראלי

הימים הפכו ארוכים יותר, מזג האוויר מתחמם וכשהעונה הלוהטת בפתח יושבים יותר בגינה וגם רוצים להינות ממנה ומהחזות שלה. אז אחרי שהפשלנו שרוולים ('בכאילו') פנינו לצוות המקצועי של "פיבין" בעפולה – במטרה שימקד אותנו בתהליך המרענן והאסתטי. צילום: freepik

גם אתם הרגשתם בחלק מהימים האחרונים שאנחנו ביולי אוגוסט?
ובכן, כמו כל שנה, הקיץ האכזרי של ישראל מפציע במינונים קשוחים גם במהלך חודשים מאי ויוני ואחרי אינספור שעות שנצמדתם למזגנים במשרד ובבית, אנחנו רוצים לנשום קצת אוויר בגינה המפנקת, כן, אותה גינה שאתם אחראיים עליה, אבל עם יד על הלב, די התעלמתם ממנה לכמה חודשים טובים.
אז אם תהיתם, עכשיו זה הזמן לטפל בה בתהליך מוקפד וממוקד מטרה, בידיעה שהיא הולכת להיות מקום המפלט שלכם בערבים ואתם צפויים לבלות בה הרבה עם הילדים, הקפה וכוס האלכוהול המנחמת שלכם, אחרי עוד יום תובעני בעבודה.
אז מה עושים? במה מתחילים ומתמקדים ואיך מתעדפים? לצוות המקצועי של פיבין עפולה הפתרונות (אזהרת ספויילר: הם צפויים להקל עליכם וגם לחסוך לכם, לא רע בעידן של יוקר מחיה).

• על שואב אבק לדשא סינטטי שמעתם?

"לפני שאנחנו יוצאים לגינה אנחנו ממליצים להיכנס למחסן, להסיר כמה שכבות אבק ולסדר אותו עם מתלים פשוטים להתקנה. כך תייצרו נגישות לכל את החפירה, המעדר, המגרפה, המזמרה, ויתר הכלים והמכשירים. מעבר לכך הנראות הרבה יותר נעימה וזמינה", אומר חי טורג'מן, הבעלים ומוסיף: "נתחיל עם סיבוב כללי בגינה, ניקוי עלים יעיל ומהיר בעזרת מפוח עלים מקצועי והכנסת השקיה ללו"ז השבועי שלכם. זה יכול להיות נקודתי בעזרת צינור מתקדם או בהשקיה ממוחשבת. הצינורות הארוכים והאיכותיים מומלצים מאוד לכל חצר או גינה בעיקר בשל העובדה שהם ניידים, מאפשרים גישה נוחה לכל חלק וחלק בה והעלות שלהם לא גדולה. אם אתם מטפחים עצי פרי ונוי רצוי שיהיו ברשותכם כלים מתאימים לגיזום וחיתוך ענפים".

• בהרבה בתים פרטיים מותקנים יותר ויותר 'שטיחים' של דשא סינטתי

נערכים לקיץ בגינה הפרטית שלכם. מתוך דף הפייסבוק של אתר פיבין
נערכים לקיץ בגינה הפרטית שלכם. מתוך דף הפייסבוק של אתר פיבין

ובפיבין ממליצים על רכישת שואב – מסרק לדשא שאוסף באלגנטיות את הלכלוך המצטבר, מבריש את הדשא ומעניק לו נפח מרשים.
להשלמת המראה מומלץ לרכוש גם שמפו מיוחד לניקוי וחיטוי הדשאים הסינתטיים. הוא אפקיבי מאוד גם בהסרת ריחות שתן וצואה של בעלי חיים.
"אנחנו ממליצים גם שיהיה בבית קוטל יתושים במטרה שנוכל לשבת מבלי להתעקצץ. בהקשר של גינה עם דשא טבעי ניערך בהתאם עם תרכיז נוזלי להדברת עשבים. את כל המוצרים האלה תוכלו למצוא במחלקת התחזוקה והגינון שלנו.

למתעניינים והמתפנקים נציע גם את נבחרת מוצרי הקירור הניידים מבית Colder. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות יעילים ומתקדמים להתמודדות עם האקלים הישראלי, אשר נותנים מענה אפקטיבי גם לימי הקיץ החמים ביותר, ולא חסר לנו כאלה".
בפיבין עפולה תוכלו לרכוש במחלקת הגינון גם גדר במבוק, אדני רכבת וחלוקי נחל, מגוון כלי עבודה איכותיים לתחזוקת הגינה, קוצצי גדר, חרמשים ועוד מגוון רחב של מוצרים ואביזרים שיהפכו את הגינה שלכם למקום שהכי כיף לשהות ולרבוץ בו.