יוצאים חוצץ: על טרנד מחיצות הזכוכית

תופסות פחות מקום מקירות, מעניקות מראה מודרני ואלגנטי, והופכות את החלל לפתוח וזורם. מחיצות הזכוכית חודרות יותר ויותר לבתים כטרנד עיצובי עם ניחוח בוטיקי ומעודכן. ב"אמבט ישיר" בעפולה מסבירים על התהליך שישדרג לכם את חלל חדר השינה ועדיין ישמור על אינטימיות. וגם: איך תדאגו שהמקלחונים יהיו חלק מהבית שלכם לתמיד. צילום: מתוך דף הפייסבוק של "אמבט ישיר"

עיצוב מחיצת זכוכית מבית "אמבט ישיר"

הבתים שלנו הופכים בשנים האחרונות יותר ויותר מעוצבים. הסיבות לכך רבות: הפתיחות, העידן הטכנולוגי המואץ שמאפשר להתפרע ולהפוך חלומות מופרכים למציאותיים והרשתות החברתיות שמזהות את הקווים העיצוביים שלנו ומזרימה לנו לתת מודע ולמציאות אינספור פוסטים שמעודדים לפעולה.
התהליך הזה בא לידי ביטוי בכל חללי הבית, החיצוניים והפנימיים, ואחד הטרנדים המרעננים שאליו נחשפנו בשנים האחרונות הוא התקנת מחיצות זכוכית בחלל חדר השינה והאמבטיה.
ב"אמבט ישיר" בעפולה, מותג מוביל ואוטוריטה בתחום מזה כשני עשורים מסבירים כי כיום ניתן לעצב מחיצות זכוכית שיותאמו במיוחד לחלום האישי במרחב שלכם. לצורך זאת מוסרים כל ה"מחסומים" המוכרים כמו קירות, ובמקומם מוצג חלל רחב, מעוצב, מעודכן וחדש, בהתאם לצרכים, אבל חשוב להדגיש: מבלי לפגום באינטימיות.

שמים דגש על הפרטים הקטנים ביותר. צילום: רותם תעסה
שמים דגש על הפרטים הקטנים ביותר. צילום: רותם תעסה

חגי וסוזי קדוש, הבעלים, מדגישים כי מחיצות אלה תופסות פחות מקום מקירות מגושמים, לא אסתטיים וחסרי תועלת. כמו כן הן תוחמות את החלל מבלי לצמצם את השטח ומעניקים מראה מאוד אלגנטי ומודרני. "המחיצות בטוחות לחלוטין לשימוש, גם בבית עם ילדים והן עשויות מזכוכית חזקה ומותאמת לאזורים אלו של הבית", אומרים השניים.

• זורם לכם? מתחדשים עם מקלחון

הידע, הניסיון, המקצועיות, האמינות והשירותיות הבלתי מתפשרת שרכש המותג "אמבט ישיר" מוביל לקוחות מכל רחבי הארץ לשכור את שירותיהם. סוזי מספרת בגאווה כי חלק מהלקוחות מגיעים מרמת הגולן בצפון, וחלקם מחיפה, אשדוד ובאר שבע. "יש לנו אפילו לקוחה מאילת", היא מציינת בגאווה.
תחום נוסף שבו מתמחה "אמבט ישיר" הוא מקלחונים בהתאמה אישית. לחברה ניסיון רחב היקף במציאת פתרונות עיצוב בזכוכית, התאמה לחדרי אמבטיה שונים ומגוונים ויצירת עיצובים והרמוניים.
ייצור המקלחונים מתבצע בשימוש בחומרים הטובים ביותר אשר מייצרים עמידות על מנת שהמקלחון יהיה חלק מהבית שלכם לתמיד.
"הסטנדרטים שלנו בכל הנוגע להתקנה, עיצוב ושירות הם מהגבוהים ביותר בתעשייה. המקלחון יותאם לכל אישית ואנחנו נעבוד ימים כלילות על מנת למצוא פתרון לכל אתגר ולכל צורך במהלך עיצובו", סיכמו חגי וסוזי.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות: טל' 072-222-2288, רח' יהושע חנקין 1 עפולה, service@ambatyashir.co.il

"אמבט ישיר"
"אמבט ישיר"

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|