יהיה מתוק: פסטיבל השוקולד ה-6 יוצא לדרך בנוף הגליל

מיצגי ענק, סדנאות יצירה בשוקולד, אוהל שוקולטיירים, מופעי ענק של פאר טסי ולהקת טררם, מיטב כוכבי הילדים, מתחם שוקולטיירים ועוד המון הפתעות מתוקות לכל המשפחה יחכו לכם. צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

פסטיבל השוקולד השישי יתקיים השנה בין התאריכים 2-4 באוקטובר בארגון עיריית נוף הגליל ובתמיכת משרד התרבות והספורט וגופים נוספים. כל אירועי הפסטיבל יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום.

• על הבמה: פאר טסי יפתח

הפסטיבל יפתח ביום שני ה- 2.10, חוה"מ סוכות. שערי הפסטיבל יפתחו בשעה 18:30 ואת פני הבאים יקבל אוהל שוקולטיירים ומטבעות שוקולד שיחולקו במקום. אירוע הפתיחה יתחיל בשעה 20:30 במופע של להקת טררם ואחריו בשעה 21:00 יעלה על במת האמפי פארק הזמר פאר טסי.

• ממלכת השוקולד

בשני הימים הבאים של הפסטיבל, ה-3 וה–4 באוקטובר, החל מהשעה 11:00 ועד 18:00 הפארק כולו יהפוך לממלכת השוקולד של ישראל. ברחבי הממלכה יוצב מגוון ענק של מיצגים מיוחדים משוקולד, יתקיימו לא פחות מ-12 סדנאות שוקולד טעימות ומתוקות לכל המשפחה, מגוון עצום של אטרקציות, הצגות מקור ומופעים.

• כוכבי הילדים מגיעים

במתחם האמפי-פארק, על במת הממלכה, יתקיימו 7 מופעי ענק לילדים עם הכוכבים הכי חמים בארץ. הכניסה לכל המופעים חינם:
ביום שלישי ה-3.10 יתקיימו ההופעות שלמני ממטרה (11:30), משפחת טרסוב (13:00), רינת גבאי (16:00) ומשפחת ספיר (17:15).
ביום רביעי ה-4.10 יופיעו רוי בוי (11:30), סוניק (13:00), בשעה 16:00 יתקיים אירוע הכתרת עוגת השוקולד של ישראל, ואת הפסטיבל תנעל ההופעה של מיקי בשעה 17:15.

• מופעי מקור וקרקס

בנוסף למופעים, יופעלו בכל רחבי נופארק שמתפרס על פני 65 דונם, סדנאות שוקולד, מיצגים, מופעי קרקס ושלל הפתעות לילדים ולכל המשפחה. הכניסה לכל המופעים בחינם, כך גם השימוש במתקני משחק ושעשועים לילדים ונוער. המבקרים יוכלו להנות גם ממגוון רחב של אטרקציות בתשלום מוזל וכרטיסים משולבים מיוחדים: גן חיות קסום, גן בוטני, פלנטריום בינלאומי מרשים ומשוכלל, מיני לונה פארק, גן פסלים ואטרקציות נוספות, שיהפכו את החג שלכם לבלתי נשכח ולחגיגה של ממש. לפרטים נוספים על תכנית הפסטיבל כנסו לפייסבוק ולאינסטגרם פסטיבל השוקולד של נוף הגליל

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|

הלגיון הרומי חוזר לחיים במגידו

|