יגאל אעידן חוגג בחתונה של האחיינית האהובה שלו בר, בעמק המעיינות נפרדים מיורם קרין. כל העדכונים במדור מלחשים של אתר עמקניוז

בר לבית שבט אעידן המפואר נישאה בשעה טובה לבחיר לבה ברק בוחבוט. מאות אורחים, בני משפחה וחברים חגגו עמוק לתוך הלילה באירוע של השנה. עמוס, אבא של הכלה, מלך השערים של הליגות הנמוכות, ורעייתו שרה נרגשים גם בימים אלה.

צילום: לוי אגרונוב

בחרו מוזיקה וסיפרו על חייהם: שדרן הרדיו הראל סלוצקי הגיע השבוע לדיור של בית אקשטיין מקבוצת דנאל בקיבוץ חפציבה וביחד עם הדיירים שידר בלייב תוכנית רדיו בתחנת קול הכנרת 106 FM, שהועברה בשידור חי גם ביוטיוב.

תוכנית בלייב מדיור של בית אקשטיין - לאנשים עם מוגבלות
תוכנית בלייב מדיור של בית אקשטיין – לאנשים עם מוגבלות. צילום: איתן אונר

הפשרת השלגים בחרמון וזרימות הנחלים ממשיכות לתרום לגובה מפלס הכינרת, שעל פי מדידות רשות המים עלה ביממה האחרונה ב-0.5 ס"מ נוספים, ועומד כעת על 209.62-, רחוק 82 ס"מ בלבד מהקו האדום העליון. סביב הכינרת המרהיבה, פריחות וצמחיית בר יפיפייה, מומלץ להגיע לסיור ב"שביל סובב כינרת" או לפיקניק בחופים השקטים (אסורה מוסיקה). פרטים באתר איגוד ערים כינרת. בצילום: חוף צמח.

צילום: דוד אינגברג, איגוד ערים כינרת

איש האבטחה הבכיר, יגאל אעידן, חגג השבוע בחתונה של אחייניתו בר, שנישאה בשעה טובה לבחיר לבה ברק. מזל טוב וכל הטוב שבעולם.

יגאל אעידן

המכללה הטכנולוגית נוף גליל ארחה בשמחה רבה את חברי שותפות גליל מרכזי – מישיגן שהגיעו לבצע מיונים לתוכנית מנהיגות בעיר. המכללה תומכת ומחזקת את המנהיגות הצעירה בנוף הגליל. 

צוות המכללה. צילום: דוברות המכללה

במפגש  צנוע ובמעמד בני משפחה, צוות הנהלת המועצה, חברי מליאת המועצה, נציגי ישובים, מנהלי החברות והגופים באיזור, וחברים לדרך, התקיים אירוע פרידה מרגש ברוח התקופה, מיורם קרין ראש המועצה האזורית עמק המעיינות היוצא בתום קרוב ל 18 שנים בראשות המועצה. בתמונה: קרין עם צח פרנקל – מנכל אינוולי ונואית ברקוביץ מנהלת מעברים.

צוות הנהלת המועצה. צילום: דוברות המועצה

בשבוע שעבר, התקיים ערב עבודות אישיות של מגמת המחול בבית האמנויות עמק יזרעאל, לשנת תשפ"ד. ערב זה, שהנו אחד השיאים בשנת הלימודים, היה מהנה ומרגש והורכב כולו מיצירותיהן של שלוש-עשרה תלמידות י"ב המוכשרות, שסיימו השנה את מגמת המחול בבית האמנויות.

מגמת המחול בבית האמנויות עמק יזרעאל. צילום: שאול רחמים