"טרי מהמשק" מציגים: המבצעים שלא תרצו לפספס

משהו חדש וטוב קורה בעמק יזרעאל: אחרי הפתיחה של חנות "טרי מהמשק" באזור התעשייה "שגיא 2000", מגיעים המבצעים שיחממו לכם את החורף – וגם את ה"כיס"…
צילום: יונתן שדה

הכי טרי, הכי טעים, הכי משתלם: לפני כחודש לערך נפתחה באזור התעשייה "שגיא 2000", בעמק יזרעאל, "טרי מהמשק", חנות קונספט מעוצבת וחמימה שבה ניתן למצוא פירוק וירקות איכותיים ותוצרת טרייה במלוא מובן המילה. במהלך חודש זה יותר ויותר לקוחות נחשפים ליתרונות של החנות ובראש ובראשונה החיבור של הבעלים לאדמה ולחקלאי העמק.
מלבד פירות וירקות ברמה הגבוהה ביותר, תחום התמחותו של המשק, תוכלו למצוא ב"טרי מהמשק" גם תבלינים, לחמים ריחניים, חלות מפתות לשבת, ביצים טריות ושלל מוצרי בסיס לבית.
לצד השירות האדיב במקום, והתוצרת האיכותית שנמכרת, הבעלים מקפידים מדי שבוע ל"חתוך" את המחירים ולאפשר ללקוחות לצאת עגלת קניות שופעת במחירים חסרי תקדים.
רוצים דוגמאות? בבקשה: קילו גזר נמכר בחנות ב-90 אגורות, כן, פחות משקל. קילו בשקל תשעים, ואותו המחיר גם לעגבנייה, מלכת הסלט הישראלי הבלתי מעורערת. קלמטינה מזן "מיכל" נמכרת בשניים וחצי שקלים בחנות ואלו הן רק חלק מההפתעות שמצפות לכם בחנות. (המבצעים עד לשלושה ק"ג ללקוח).
מעבר לכך בחנות הרחיבו את שעות הפתיחה: בימי א' עד ה' מתשע בבוקר עד שבע בערב וביום שישי משמונה בבוקר עד אחת וחצי אחר הצהריים. ניתן להגיע למקום בעזרת אפליקציית הניווט וויז. כל מה שנותר לכם להקליד בוויז "טרי מהמשק" ולהינות מחווית קניה משתלמת, טרייה, מרעננת ויוצאת דופן.

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|